// دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Syberia: لذت ماجراجویی با کیت واکر

بازی موبایل Syberia ماجراجویی‌های کیت واکر را به دنیای موبایل آورده است و همچنان شاهد فضاسازی جذاب با داستان درگیرکننده هستیم. با زومجی همراه شوید.

بازی موبایل Syberia اثری است که یکی از بهترین آثار ماجراجویانه ویدئو گیم را به دنیای موبایل آورده است و Anuman در این زمینه عملکرد عالی داشته است. بازی شامل همه خط‌های داستانی سایبریا است و با تجربه این اثر، می‌توانید همان دنیای جذاب و فضاسازی این سری را تجربه کنید. بازی اندروید و آیفون Syberia امکان ماجراجویی و حل معماهای جذاب با کیت واکر را برای شما فراهم کرده است و یقینا می‌تواند بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشد.

داستان بازی Syberia پیرامون کیت واکر جریان دارد که یک وکیل کاربلد و شایسته از نیویورک است. وی سفری را به منظور فروش یک کارخانه پنهان قدیمی‌ به آلپ داشته است و پس از انجام دادن آن، قصد بازگشت به خانه را دارد. کیت تصور می‌کند که پس از فروش کارخانه، می‌تواند تغییر شگرفی در زندگی خودش داشته باشد. اگر با داستان سری سایبریا آشنایی داشته باشید، می‌دانید که کیت در ماجراجویی‌های مختلفی قرار می‌گیرد و سعی می‌کند که معماهای زیادی را حل کند. حال در خلال همین ماموریت‌ها، او باید تمام تلاش خود را در پیدا کردن شخصیت‌ هانس انجام دهد و به نوعی به دنبال شاه‌کلید حل معماهای این سری باشد.‌ هانس مخترع نابغه‌ای است که در جریان اتفاقاتی جنایی گم شده است و واکر مامور پیدا کردن وی است. یکی از بارز‌ترین ویژگی‌های سری Syberia همواره سفرهایی بوده است که کیت واکر به سراسر اروپا داشته است و از این نظر، سازندگان نیز توانسته‌اند محیط‌های شگفت‌انگیزی را مخاطبین خود نشان دهند. کشورهای مختلف میزبان این سفرها بوده‌اند و هیچ‌گاه سایبریا، از این نظر کم نیاورده است.

Syberia

قبل از اینکه به سراغ موارد دیگر برویم، بهتر است گرافیک را از دید یک بازی موبایل بررسی کنیم. همواره سری سایبریا از یک فضاسازی بی‌نظیر بهره برده است و این موضوع در این اثر نیز به وضوح دیده می‌شود. طراحی کاراکترها، دقیقا مشابه با نسخه‌های کامپیوتری است و همان ترکیب بافت و گرافیک ساده‌ای که می‌شناسیم، در این اثر پیاده شده است. طراحی شخصیت‌ها یادآور دید نوستالژیکی است که ما از این اثر داریم. هر کدام از شخصیت‌ها و صداگذاری‌ای که دارند، در نوع خودشان بهترین هستند و بازیکن از همان ابتدا ارتباط خوبی با آن‌ها برقرار می‌کند. این نشان از شخصیت پردازی درست این اثر دارد و دنیای وسیع سری سایبریا را نشان می‌دهد. گیم‌پلی بازی همان روند همیشگی و استراتژیک وار حرکتی را دارد و می‌توانید شخصیت کیت را در مکان‌های مختلف به حرکت درآورید. می‌توانید اشیا مختلف محیط را بررسی کنید و گوشه و کنار هر اتاق را با مکانیسم خاص گیم‌پلی بازی، اکتشاف کنید. این گیم‌پلی مختص بازی Syberia است و یقینا بخشی بزرگی از جذابیت این اثر را شامل می‌شود.

مکانیزم گیم‌پلی منحصربه‌فرد بازی، تجربه‌ای سرگرم‌کننده‌ای به این اثر ماجراجویانه داده است

معماهای این بازی اندروید و آیفون، بسیار خلاقانه و جذاب هستند و هنوز هم همان چالش همیشگی را برای شما ایجاد می‌کنند. اگر تاکنون این اثر را تجربه نکرده‌اید، می‌توانید خوشحال باشید که تازگی و طراوت این معماها، با شدت بیش‌تری برای شما جلوه‌گر خواهد بود. این معماها اورجینال هستند و امضای دنیای سایبری و شخصیت کیت را پای خودشان دارند. فضاسازی بی نظیر بازی، امکان عمیق شدن در بطن شخصیت‌ها را فراهم می‌کند و بازیکن هرچه بیش‌تر می‌تواند با داستان همراه شود و شخصیت‌ها برایش اهمیت پیدا کنند. این روند رفته رفته در ذهن بازیکن شکل می‌گیرد و کم کم حس کارآگاهی وی برای حل تمامی‌ ماجراها نمایان می‌شود. وقتی چنین گرافیک جذابی با گیم‌پلی خاطره‌انگیز بازی همراه می‌شود، نتیجه تجربه یکی از بهترین بازی‌های این پلتفرم است. زاویه دوربین مرتبا عوض می‌شود و دید خاصی از اتاق‌ها و فضا به شما می‌دهد که اتفاقا در حل کردن معماها نیز بی‌تاثیر نیستند. سرزمین‌های زیادی در انتظار شما هستند که داستان‌شان را تجربه کنید و بخشی از ماجراها را در آن بگذارنید. هر سرزمین، معمای خاص خودش را دارد و می‌توانید با قدم گذاشتن در آن‌ها، علاوه بر آشنایی با شخصیت‌های جدید، فرم جدیدی از معماهای بازی را نیز تجربه کنید.

Syberia

فضاسازی و اتمسفر جذاب و همیشگی سری سایبریا، کماکان به صورت لذت‌بخش در این اثر هم وجود دارد

دیالوگ‌های بازی بسیار لذت‌بخش هستند و سازندگان توجه زیادی به خاص بودن آن‌ها داشته‌اند. سیستم انتخاب روند تصمیمات کیت، همچنان در این نسخه هم برقرار است و می‌توانید در مورد مباحث مختلف، با کاراکترها صحبت کنید و سرنخ‌های زیادی را جمع‌آوری کنید. این صحبت‌ها می‌توانند پیشبرد خوبی در زمینه راضی کردن شخصیت‌ها و حرف کشیدن از آن‌ها باشند و این به نبوغ شما بستگی دارد. روند داستان فراتر از تصورات شما است و اتفاقات غیرمنتظره، به صورت مداوم در بازی Syberia رخ خواهند داد. پیدا کردن اشیای پنهان، نظیر کلید و یادداشت‌های حساس، یکی از شاکله‌های اساسی معماها را تشکیل می‌دهند و برای عبور از اتاق‌ها و مسیرهای مختلف، باید به اکتشاف بیش‌تر در محیط بپردازید. هنوز هم فضای هیجان‌انگیز سایبریا انکار نشدنی است و توجه به جذابیت‌های بازی، باعث می‌شود که ایرادات جزئی بازی چندان به چشم نیایند.

بازی Syberia شامل همه آن‌چیزی است که از سایبریا انتظار دارید و تجربه‌ای مشابه را برای‌تان ارائه می‌کند. اگر د‌ل‌تان می‌خواهد یک‌بار دیگر داستان نوستالژیک سایبریا را تجربه کنید، نسخه موبایل این اثر به شایستگی تمام توانسته است این کار را انجام دهد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Syberia


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده