نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

جهان بازی Sekiro: Shadows Die Twice از لحاظ وسعت، به دو بازی Dark Souls 3 یا Bloodborn شباهت دارد

در مصاحبه‌ی یکی از اعضای استودیو فرام سافت‌ور، مشخص شد که جهان بازی Sekiro: Shadows Die Twice از لحاظ وسعت، به دو بازی Bloodborne یا Darksouls 3 شباهت خواهد داشت.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و با توجه به مصاحبه‌ی یاسوهیرو کیاتو، مدیر ارتباطات استودیو فرام‌ سافت‌ور، سازنده بازی مورد انتظار Sekiro: Shadows Die Twice، مشخص شد که جهان این بازی از لحاظ وسعت، به جهان دو بازی بلادبورن یا دارک سولز 3 شباهت خواهد داشت.

کیاتو در مصاحبه‌ی خود با VG247 مقدار زمان خاصی که بازیکنان می‌توانند در دنیای Sekiro سپری کنند اعلام نکرد، اما گفت که با توجه به سختی بازی، تجربه‌ی هر کاربر با کاربر دیگر در جهان سکیرو متفاوت خواهد بود. در ادامه‌ی پرسش و پاسخ وی با نویسنده‌ی VG247، از او پرسیده شد که آیا دنیای بازی از نظر وسعت به بازی‌های گذشته استودیو FromSoftware شباهت دارد یا خیر که جواب او مثبت بود.

دو بازی Dark Souls و Bloodborne، آثاری بودند که وقت زیادی را برای تمام کردن‌شان باید صرف می‌کردید و اگر می‌خواستید که آن‌ها را تمام و کمال به پایان برسانید، می‌توانستند بیش از صد ساعت از وقت شما را بگیرند. حال با توجه به جهان بازی سکیرو و قابلیت‌ها و مهارت‌هایی که قهرمان داستانش دارد، انتظار می‌رود که تمام کردن این بازی هم به اندازه‌ی دو اثری که پیش‌تر ذکر شد، زمان‌ ببرد و استانداردهای FromSoftware را دنبال کند.

در جریان گیمزکام 2018 خبرهای بسیار زیادی از Sekiro: Shadows Die Twice، جدیدترین اثر هیدتاکا میازاکی منتشر شد؛ از تریلرهای منتشر شده از گیم‌پلی تا بررسی و اولین نگاه به جزئیات روند بازی.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ ۲۲ مارس سال ۲۰۱۹‌ (۲ فروردین ۱۳۹۸) راهی پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده