نویسنده: محمد حیدری
// یکشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

سازندگان H1Z1 از آینده‌ی این بازی و جزییات آخرین آپدیت بازی می‌گویند

استودیوی Daybreak Games با انتشار ویدیویی تازه، از جزییات دقیق تازه‌ترین به‌روزرسانی بازی H1Z1 رونمایی کرده‌ است.

با استناد به آپدیت‌های فراوان بازی H1Z1 در سال جاری، می‌توان با اطمینان گفت که این بازی در حال گسترش موفقیت و محبوبیت روزافزون خود در میان بازیکنان است. در ۲۴ ساعت ابتدای عرضه، بیش از ۱.۵ میلیون بازیکن وارد بازی شده‌اند و همین روند برای آپدیت نسخه‌ی پلی‌ استیشن 4 این بازی در سه روز اول به ۴.۵ میلیون بازیکن رسیده است. کمپانی Daybreak Games نیز به تازگی اخبار تازه‌ای را در ویدیوی به‌روزرسانی جدید این بازی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. در طول این ویدیو، سازندگان در مورد برنامه‌های خود برای محتوا و ویژگی‌های آینده‌ی این بازی و احتمال اضافه شدن حالت بتل‌رویال به این اثر صحبت کرده‌اند.

h1z1

همچنین، تورنس یی (Terrence Yee) تهیه‌کننده و مایک مدن (Mike Madden) طراح اصلی H1Z1، از طرفداران برای همراهی بی‌وقفه و انتقادات سازنده‌ تشکر کرده‌ و اخبار غافلگیر‌کننده‌ای در مورد بخش آرکید این بازی را در اختیار آنان قرار داده‌اند. در همین راستا جایزه‌‌ی مخصوصی برای بازیکنانی که تا آخر این هفته وارد اکانت خود می‌شوند نیز در نظر گرفته شده است.

در لیست زیر خلاصه‌ای از محتوای جدید این به‌روزرسانی مشاهده می‌کنید:

  • حالت آرکید: از این هفته تیراندازها و تک‌تیراندازها به حالت آرکید در Playstation 4 اضافه خواهند شد. قوانین این حالت درست همانند یک بازی تک نفره‌ی معمولی خواهد بود؛ با این تفاوت که در حالت آرکید بازیکنان تنها مجاز به استفاده از سلاح‌هایی مانند شاتگان و اسنایپر خواهند بود.
  • سلاحها: سلاح‌های جدیدی به بازی اضافه خواهند شد. انبار مهمات با اضافه شدن سلاح‌هایی جدید با برد کوتاه، متوسط و بلند گسترش خواهد یافت.
  • چالش‌های روزانه: H1Z1 با اضافه کردن چالش‌های جدید سعی در گسترش سیستم چالش‌های روزانه‌ی خود دارد.
  • تخته‌ی امتیازات: از اولین تغییرات در تخته‌ی امتیازات همزمان با شروع فصل دوم Battle Pass رونمایی خواهد شد.

علاوه بر این، کمپانی Daybreak Games به پاس قدردانی از بیش از ۱۲ میلیون بازیکن فعال در H1Z1، اولین اسکین Marauder  را در اختیار هواداران قرار خواهد داد. برای دریافت این هدیه کافی است تا قبل از ساعت ۱۲ شب روز ۲۶ آگوست (برابر با ۴ شهریور) وارد اکانت خود شوید و در یک مسابقه شرکت کنید.

برای مشاهده‌ی ویدیوی کامل صحبت‌های سازندگان در مورد این آپدیت، به لینک یوتیوب این ویدیو مراجعه کنید.

بازی H1Z1  هم‌اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر و پلی‌استیشن 4 قابل دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده