نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۶

فهرست بازی‌های سگا برای رویداد PAX West، از Sonic Team Racing تا Valkyria Chronicles 4

 کمپانی سگا در آستانه‌ی برگزاری رویداد PAX West، برنامه‌اش برای این همایش را منتشر کرد.

رویداد گیمزکام به پایان رسیده و کمپانی‌های مختلف درحال انتشار برنامه‌های خود برای رویداد PAX West که به‌زودی برگزار می‌شود هستند.

امروز در جریان جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که کمپانی سگا برنامه‌ی خود را برای رویداد PAX West منتشر کرده؛ برنامه‌ای که بی‌شباهت به برنامه‌ی این کمپانی برای گیمزکام نیست و دموهای قابل بازی دو بازی Team Sonic Racing و Total War: Three Kingdoms در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

در کنار این دو، بازی‌هایی همچون Valkyria Chronicles 4 و Fist of the North Star: Lost Paradise هم در این رویداد حضور خواهند داشت. دو نسخه‌ی فرعی از مجموعه‌ی محبوب پرسونا یعنی Persona 3: Dancing in Moonlight و Persona 5: Dancing in Starlight نیز همراه با کمپانی سگا به رویداد مذکور آورده می‌شوند.

در کنار این بازی‌ها، یک پنل هم قرار است توسط کمپانی Sega برگزار شود. این پنل که «آوردن بازی‌های ژاپنی به کشورهای غربی» نام دارد، توسط سم مول، گرداننده‌ی قسمت بومی‌سازی سگا، اندرو دیویس، تهیه‌کننده‌ی بخش بومی‌سازی کمپانی سگا و سارا ولوک، مدیر بخش PR بازی های کمپانی سگا در اروپا، برگزار خواهد شد.

رویداد PAX West در از تاریخ ۳۱ آگوست تا ۳ سپتامبر (۹ تا ۱۲ شهریور) در سیاتل/واشنگتن برگزار خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده