// شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱

بازی Mario Kart 8 Deluxe از کیت Vehicle Kit نینتندو لبو پشتیبانی خواهد کرد

کمپانی نینتندو با انتشار یک ویدیو، از پشتیبانی بازی Mario Kart 8 Deluxe از کیت Vehicle Kit نینتندو لبو خبر داد. با زومجی همراه باشید.

چندی پیش بود که کمپانی نینتندو از کیت جدید Nintendo Labo با محوریت وسایل نقلیه رونمایی کرد. این کیت، Vehicle Kit نام دارد و شما با استفاده از تجهیزاتی همانند پدال، فرمان و موارد این‌چنینی، قادر خواهید بود تا وسایل نقلیه‌ای همانند ماشین، هواپیما و زیردریایی را کنترل کنید.

حال بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو با انتشار یک ویدیو، اعلام کرده است که بازی Mario Kart 8 Deluxe از این محصول به طور کامل پشتیبانی خواهد کرد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید.

دانلود از سایت آپارات

البته شنیدن این خبر چندان هم دور از انتظار نبود؛ چرا که کمپانی نینتندو در تیر ماه امسال هم با انتشار یک به‌روزرسانی برای بازی Mario Kart 8 Deluxe، قابلیت پشتیبانی از کیت Toy-Con Motorbike را به بازی اضافه کرده بود. گفتنی است که محتوای یاد شده در مجموعه Nintendo Labo Variety Kit قرار گرفته است. بدون شک استفاده از فرمان واقعی در این بازی ریسینگ، تجربه بسیار لذت‌بخش‌تری را نسبت به Joy-Conها برای بازیکنان رقم می‌زند.

با آن‌که بیش از یک سال از زمان عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Mario Kart 8 Deluxe و چند سال از زمان عرضه نسخه اصلی بازی روی پلتفرم Wii U می‌گذرد، نینتندو به خوبی از این بازی پشتیبانی می‌کند. مواردی همچون پشتیبانی از Toy-Conها یا اضافه کردن محتویاتی از دیگر بازی‌های نینتندو همانند The Legend of Zelda: Breath of the Wild باعث شده‌اند تا تجربه این بازی هنوز هم بسیار لذت‌بخش باشد. کیت وسایل نقلیه‌ی نینتندو لبو در ۲۳ شهریور برای دارندگان نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد و از همان زمان قادر خواهید بود تا از آن در Mario Kart 8 Deluxe استفاده کنید. 

بازی Mario Kart 8 Deluxe در زومجی نمره عالی ۸.۵ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

Mario Kart 8 Deluxe بازی سرگرم‌کننده، جذاب و باکیفیتی است که می‌تواند تا روزها شما را مشغول کند. هرچند بازی نسبت به نسخه وی یو از نظر گرافیکی تغییر چندانی نداشته اما هنوز هم می‌توانیم از نظر گیم‌پلی این بازی را فوق‌العاده روان و لذت‌بخش بدانیم. جاده‌هایی با طراحی‌ چشم‌نواز و رنگارنگ، آیتم‌های متنوع در کنار حالت Battle Mode و همچنین شخصیت‌های جدید فرصت مناسبی را برای تجربه‌ی دوباره‌ی بازی می‌دهد. هرچند نمی‌توانید دوستان‌تان را در جریان رقابت به مسابقه دعوت کنید اما بخش آنلاین در جایگاه خود عالی است. اگر به دنبال سرگرمی هستید حتما ماریو کارت 8 دیلاکس را تجربه کنید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده