// شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۹

به‌زودی آپدیت بزرگی برای Call of Duty: WWII منتشر می‌شود

استودیو اسلج‌همر گیمز اعلام کرده است که قبل از عرضه چهارمین بسته الحاقی بازی Call of Duty: WWII، یک آپدیت بزرگ برای این بازی منتشر می‌شود.

معمولا روزهای جمعه استودیو اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games)، سازنده بازی Call of Duty: WWII، اطلاعاتی از مواردی که هفته بعد در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، منتشر می‌کند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که در جریان روزهای آینده، یک آپدیت بزرگ برای Call of Duty: WWII منتشر خواهد شد.

متاسفانه استودیو اسلج‌همر گیمز جزئیات این به‌روزرسانی را منتشر نکرده است؛ اما نکته‌ی جالب این آپدیت این است که دقیقا قبل از چهارمین بسته الحاقی Call of Duty: WWII منتشر می‌شود. تنها اطلاعات موجود در مورد آپدیت Call of Duty: WWII این است که در این به‌روزرسانی دیویژن‌های جدیدی به بازی اضافه خواهند شد. همچنین شاهد زمین تمرین جدیدی در بازی خواهیم بود.

بسته الحاقی The Shadow War، آخرین بسته الحاقی بازی COD: WWII به حساب می‌آید که در تاریخ ۶ شهریور ماه (۲۸ آگوست) در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. برای آن دسته از افرادی که اطلاعاتی از بسته الحاقی The Shadow War ندارند، باید بگویم که در جریان این بسته الحاقی سه نقشه جدید برای بخش چندنفره، یک نقشه برای حالت War و یک نقشه برای بخش زامبی بازی در نظر گرفته شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده