نویسنده: معین کلهری
// شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

تریلر فصل سوم سریال The Man in the High Castle منتشر شد

آمازون تریلر فصل سوم سریال The Man in the High Castle را منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید.

سریال The Man in the High Castle (مردی در قلعه بلند) یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی در حال پخش محسوب می‌شود که مقتبس از روی رمانی به همین اسم و به نویسندگی فیلیپ. کی دیک، توسط استودیو آمازون ساخته شده است. اخیراً هم سریال برای فصل چهارم تمدید شده و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، همین استودیو تریلر فصل سوم آن‌را منتشر کرده است که نشان از فضای مشوش و هیجان انگیز این فصل سریال دارد. در طول تریلر ما شاهد خیزش مقاومت و امید از سوی شخصیت‌های اصلی سریال هستیم که برای یک دنیای بهتر، در حال مبارزه هستند. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

از جمله بازیگرانی که در The Man in the High Castle حضور دارند می‌توان به الکسا داوالس در نقش جولیانا کرین، لوک کلاین‌تنک در نقش جو بلیک، روپرت اوانز در نقش فرانک فرینک، کری هیرویوکی تاگاوا در نقش تاگومی، جوئل دلا فیونته در نقش بازرس کیدو، روفوس سیول در نقش جان اسمیت و دی جی کوالز در نقش اد مک‌کارتی اشاره کرد. در این بین، فرانسس ترنر، کله بنت و ریچ تینگ جدیدترین اسامی هستند که به این سریال پیوسته‌اند. البته جیسون اومارا، بازیگر سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) هم قرار است نقش شخصیت وایت پرایس را که یکی از شخصیت‌های اصلی فصل سوم است بازی کند.

همانطور که گفتیم، سریال به تازگی برای فصل چهارم هم تمدید شده که هنوز تاریخ انتشاری ندارد. هرچند که فصل سوم این مجموعه تلویزیونی در تاریخ ۵ اکتبر امسال (۱۳ مهر) پخش خواهد شد. فصل سوم این سریال مانند دو فصل اول در ۱۰ قسمت تولید شده است.

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Coming Soon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده