نویسنده: محمد حیدری
// شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

تازه‌ترین آپدیت Rocket League، سیستم پیشرفت این بازی را دچار تغییر خواهد کرد

سازندگان بازی Rocket League جزییات تازه‌ای از آخرین به‌روزرسانی مهم این بازی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

استودیوی Psyonix به‌روزرسانی تازه­‌ای از بازی محبوب خود تحت عنوان Rocket League را در تاریخ ۲۹ آگوست (۷ شهریور ماه) برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر خواهد کرد. در این به‌روزرسانی، شاهد اعمال تغییراتی بر روی نحوه‌ی به‌دست آوردن XP و بخش‌ آنلاین این بازی خواهیم بود. این آپدیت با نام Progression Update یا به‌روزرسانی پیشرفت به کاربران معرفی شده است  و قرار است با اعمال آن، شاهد تغییرات چشمگیری در سیستم پیشرفت بازی باشیم. به عنوان نمونه، یکی از این تغییرات حذف level 75 cap (یا محدودیت پیشرفت تا سطح ۷۵) است. علاوه بر این، بازیکنان دیگر قادر به کسب XP در بازی‌­های آفلاین نخواهند بود؛ تغییری که دلیل آن جلوگیری از انباشته کردن سطح XP و تقلب در بازی‌ها است.

Rocket League

همچنین در آپدیت تازه‌­ی Rocket League، شاهد اضافه شدن کلوب­‌ها به این بازی نیز خواهیم بود. تغییر مذکور این امکان را به بازیکنان می‌دهد تا کلوب­‌های مخصوص خود را با اسم و تگ دلخواه ایجاد کنند و به صورت آنلاین با یک‌دیگر به رقابت بپردازند. حداکثر تعداد بازیکنان یک کلوب نیز تا سقف ۲۰ بازیکن تعیین شده است. اطلاعات تکمیلی در مورد این قابلیت تازه اندکی قبل از انتشار رسمی این به‌روزرسانی در اختیار علاقه­‌مندان قرار خواهد گرفت. چندین ویژگی جدید دیگر از جمله قاب آواتار، فیلترهای دیجیتالی، تروفی‌های جدید، گزینه‌ی تنظیمات جزئیات ویدئویی، تغییر کیفیت و رفع برخی اشکالات کوچک‌تر نیز در به‌روزرسانی تازه­‌ی Rocket League  گنجانده شده‌­اند. همچنین به‌زودی آپدیت‌های مختصری برای دو بخش Rocket Pass و RocketID نیز منتشر خواهند شد. آپدیت اول حدود یک هفته بعد از انتشار Progression Update و آپدیت دوم در اواخر ماه سپتامبر (اوایل مهر ماه) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.

بازی مسابقه ای Rocket League  هم­‌اکنون بر روی پلتفرم‌های ایکس‌­ باکس وان، پلی‌ ­استیشن 4، نینتندو سوییچ، کامپیوتر، لینوکس و مک قابل بازی است.

برای اطلاع از تازه‌ترین اخبار بازی، با ما در تیم خبری زومجی همراه باشید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده