نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۸

نسخه نینتندو سوییچ بازی Gone Home تاخیر خورد

کمپانی آناپورنا اینتراکتیو اعلام کرد که نسخه نینتندو سوییچ بازی Gone Home با تاخیر دو هفته‌ای مواجه شده است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی آناپورنا اینتراکتیو از تاخیر در انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Gone Home به مدت دو هفته خبر داده است. این کمپانی در همان توییت اشاره کرد که آن‌ها «خبرهای دیگری» نیز خواهند داشت که با عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Gone Home آن‌ها را به اشتراک می‌گذارند.

هفته گذشته استودیو فول‌ برایت به مناسبت پنجمین سالگرد انتشار بازی Gone Home اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۱ شهریور ماه (۲۳ آگوست) به نینتندو سوییچ راه می‌یابد، اما به گفته کمپانی Annapurna Interactive در حال حاضر این تاریخ انتشار به تاریخ ۱۵ شهریور ماه (۶ سپتامبر) تغییر کرده است. تاخیر دو هفته‌ای در انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی نباید باعث ناراحتی بیش از حد کسی شود، با این حال باید به این موضوع توجه داشت که این خبر کمتر از ۲۴ ساعت قبل از عرضه بازی منتشر شده است.

بر اساس اعلام کمپانی آناپورنا اینتراکتیو، آن‌ها خبرهای دیگری نیز خواهند داشت که با انتشار Gone Home در شهریور ماه از آن‌ها رونمایی خواهند کرد. با اینکه تاکنون هیچ تایید رسمی صورت نگرفته است، اما انتشار بازی What Remains of Edith Finch و بازی ماجراجویی داستان محور Tacoma برای نینتندو سوییچ چندان دور از ذهن نخواهد بود.

بازی Gone Home اولین بار از طریق استیم در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت و بعدها شاهد انتشار آن برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 بودیم که کمپانی Majesco Entertainment وظیفه انتشار نسخه‌های کنسولی را بر عهده داشت. بازی Gone Home درباره دختر جوانی با نام کیتی است که پس از یک سفر طولانی، تنها برای یافتن خانواده‌اش به خانه باز می‌گردد، اما با خانه‌ای خالی از سکنه مواجه می‌شود. در این بازی کیتی باید سرنخ‌ها را کنار هم قرار دهد تا از اتفاقاتی که برای خانواده‌اش افتاده است، مطلع شود. بازی Gone Home در زمان انتشار اولیه به دلیل روایت بی‌نظیرش بازخوردهای بسیار خوبی دریافت کرد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 

 


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده