نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶

بازی Bless Unleashed در سبک MMO معرفی شد [گیمزکام 2018]

Bless Unleashed به عنوان نسخه کنسولی سری Bless ابتدا برای ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 به معرفی اثر جدید خود پرداخت؛ یک MMORPG به نام Bless Unleashed که توسط نئوویز (Neowiz) تولید می‌شود. این شرکت کره‌ای پیش از این بازی Bless Online را برای کامپیوتر طراحی کرده بود و Bless Unleashed هم نسخه‌ای از این سری برای کنسول‌ها خواهد بود که در ابتدا برای ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

Bless Unleashed یک بازی جهان باز (Open World) است که بازیکن‌ها می‌توانند در آن به نبرد علیه یکدیگر (PvP) مشغول شوند یا با کمک هم تیم‌هایی تشکیل دهند و به جستجو و اکتشاف در محیط‌های بازی بپردازند و به سراغ مبارزه با هیولاهای عظیم‌الجثه و افسانه‌ای بازی بروند. این اثر Free to Play پنج کلاس مختلف را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد که از کلاسی مثل جادوگر (Mage) تا Berserker را شامل می‌شوند و سیستم مبارزات بازی هم با عمق بالای خود اجازه استفاده از کمبوهای جالبی را می‌دهد.

بازی Bless Unleashed با موتور آنریل انجین 4 ساخته می‌شود و سازندگان آن سعی در خلق تصاویری زیبا با چشم‌اندازهایی وسیع و تماشایی را دارند. هرچند هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای بازی اعلام نشده، ولی دوست‌داران بازی‌های نقش آفرینی می‌توانند هفته آینده در جریان رویداد PAX West دمویی از آن را تجربه کنند. با اینکه در حال حاضر صحبتی از نسخه پلی استیشن 4 برای این اثر MMORPG نشده، ولی با توجه به عبارت «اول برای ایکس باکس وان» می‌توان به عرضه بازی روی کنسول سونی هم امید داشت.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده