// جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

رشد چشم‌گیر کاربران همزمان بازی For Honor در استیم

پس از رایگان شدن نسخه Starter بازی For Honor، تعداد کاربران همزمان این بازی در طی دو روز اخیر با رشد چشمگیری روبرو شده است.

کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) دیروز اعلام کرد که نسخه Starter بازی For Honor برای مدت کوتاهی برای دانلود رایگان در دسترس کاربران استیم قرار گرفته است و کاربران پس از دانلود کردن آن می‌توانند برای همیشه این بازی را تجربه کنند. حال در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که به لطف این تصمیم یوبیسافت، تعداد کاربران همزمان این بازی در استیم با افزایش چشم‌گیری روبرو شده است.

پس از عرضه بازی For Honor این محصول در ابتدا نتوانست عملکرد مطلوبی از خود نشان دهد. بازی مذکور در جولای سال گذشته تعداد ۷۱ هزار کاربر همزمان در استیم داشت که این موضوع رفته رفته کاهش پیدا کرد و شاهد نزول آن به دو هزار کاربر بودیم. البته سازندگان در طی سال جاری توانستند با برگزاری «آخر هفته‌های رایگان» تعداد بازیکنان این بازی را افزایش دهند اما باز با این حال این موضوع نتوانست تعادلی در تعداد کاربران این بازی به‌وجود بیاورد. البته گویا این آمار در طی چند روز اخیر با تغییر ناگهانی همراه شده است.

پس از رایگان شدن، بازی For Honor در طی دو روز اخیر توانست تعداد کاربران همزمان خود را از ۵ هزار به ۲۱۶ هزار کاربر افزایش دهد. گفتنی است که بازی مذکور هم اکنون در فهرست «۱۰ بازی برتر استیم» از این حیث جای گرفته و مقام سوم را در بین بیشترین آثار بازی شده در ماه جاری به خود اختصاص داده است. در عکس پایین می‌توانید آمار یاد شده را مشاهده کنید و از طریق این لینک از جزئیات آن با‌خبر شوید.

for honor

این اولین باری نیست که کمپانی یوبی سافت محصول خود را از شکست دادن نجات می‌دهد؛ به طوری که آنها با استراتژی‌های خود توانستند به بازی Rainbow Six جانی دوباره ببخشند. 

نسخه Starter Edition بازی For Honor هم‌اکنون به طور رایگان در پلتفرم استیم در دسترس است. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید. بازی مذکور در زومجی توانست نمره ۸ را دریافت کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

اگر شما هم از افرادی هستید که به فیلم‌هایی چون Troy یا ارباب حلقه‌ها علاقه دارید و همیشه دوست داشتید تا در نقش یک قهرمان وارد چنین میدان‌های نبردی شده و نتیجه جنگ را تعیین کنید، بازی For Honor اینجا است تا آرزوی شما را برآورده کند. بازی به لطف داشتن سیستم مبارزه‌های بسیار واقع‌گرایانه و عالی و همچنین موارد مثبت دیگری چون گرافیک خوب، تجربه‌ای لذت‌بخش برای‌تان فراهم می‌کند که شاید مشکلات کوچکی داشته باشد، ولی پس از عادت کردن به بازی دیگر این موارد هم به چشم‌تان نخواهد آمد.

 آیا برای دانلود نسخه رایگان این بازی اقدام کرده‌اید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده