نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تریلر بازی Shadow of the Tomb Raider بازیکنان را به زیرکی و باهوش بودن تشویق می‌کند

تریلر جدید بازی Shadow of the Tomb Raider نحوه یافتن منابع برای ساخت دستورالعمل‌ها را به بازیکنان نشان می‌دهد.

این روزها کمپانی Square Enix (اسکوئر انیکس) و استودیو Eidos Montreal (ایداس مونترال) تریلرهای جدیدی را به خاطر نزدیک شدن به زمان عرضه بازی اکشن ماجراجویی Shadow of the Tomb Raider منتشر می‌کنند. این ویدیوها به نمایش بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی یا فناوری‌هایی که بازی Shadow of the Tomb Raider از آن‌ها استفاده می‌کند، می‌پردازند و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده است که به بازیکنان نشان می‌دهد چگونه می‌توانند بازی را با زیرکی هر چه تمام‌تر پیش ببرند.

با اینکه اساسا بازیکنان در بازی Shadow of the Tomb Raider مبارزه می‌کنند، به صورت مخفیانه این طرف و آن طرف می‌روند و به کاوش در مقبره‌ها می‌پردازند، اما آن‌ها همچنین به ساخت تجهیزات بهتر به منظور بقا در محیط‌های خشن نیاز دارند. بازیکنان با کاوش در جنگل می‌توانند منابع مختلفی جمع‌آوری کنند و از آن‌ها برای ساخت دستورالعمل‌هایی به منظور افزایش مهارت‌های ویژه لارا کرافت استفاده کنند که ارتقا سطح مهارت‌های او را به دنبال دارد.

بسیاری از این موارد در تریلر جدید بازی Shadow of the Tomb Raider قابل مشاهده است. مهارت Eye of the Eagle امکان دیدن منابع موجود در محیط‌ها را برای بازیکنان فراهم می‌کند، مهارت Scales of the Serpent باعث آهسته شدن زمان به هنگام نشانه‌گیری می‌شود، مهارت Owl’s Meal به لارا اجازه جمع‌آوری سَم برای ایجاد دارت‌ها را می‌دهد، مهارت Viper’s Lure امکان ساخت تیرهای زهرآگین را برای بازیکنان مهیا می‌کند و مهارت Viper’s Venom به کاربران اجازه ساخت نارنجک‌های سمی را می‌دهد.

بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ ۲۳ شهریور (۱۴ سپتامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تصاویر و تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

Shadow of the Tomb Raider

Shadow of the Tomb Raider


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده