// جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل Rocket Riders 3D Platformer؛ پرش با راکت

بازی موبایل Rocket Riders 3D Platformer یک بازی پلتفرمر جذاب به حساب می‌آید که بازیکنان می‌توانند از طریق یک موشک، سکو بازی‌های بازی را انجام دهند.

بازی‌های پلتفرمر را می‌توان یکی از سبک‌های پایه و قدیمی در صنعت بازی‌های ویدیویی دانست که توسعه‌دهندگان برای آشنا شدن با قواعد بازیسازی و از طرفی خلق یک سرگرمی جذاب، به سراغ این دسته از بازی‌ها می‌روند. بازی‌های پلتفرمر چه روی کنسول و کامپیوتر و چه روی پلتفرم موبایل، همیشه مخاطبان خود را داشته است و اکثر این بازی‌ها شاید در زمره بازی‌های عالی قرار نگیرند، اما سرگرم‌کننده هستند. در این قسمت از معرفی بازی موبایل به سراغ بازی اندروید Rocket Riders: 3D Platformer، ساخته استودیو Hothead Games، رفته‌ایم. بازی موبایل Rocket Riders: 3D Platformer یک بازی ماجراجویی و پلتفرمر است که در جریان مراحلی که دارد می‌تواند چند ساعتی شما را سرگرم کند. در این میان این نکته را بگویم که Rocket Riders: 3D Platformer هنوز به صورت نهایی عرضه نشده است و فعلا در حالت دسترسی زودهنگام، در فروشگاه پلی استور قرار گرفته است.

سرعت عمل و دقت مهم‌ترین مواردی هستند که در بازی موبایل Rocket Riders باید به آن‌ها توجه داشته باشید

در بازی اندروید Rocket Riders: 3D Platformer و منوی این بازی چهار بخش مختلف را مشاهده می‌کنید. اولین بخش، بخش تمرینی بازی است که پیشنهاد می‌کنم حتما وارد آن شوید و قبل از شروع سطح یا لول‌های بازی، با ساختار بازی آشنا شوید. در جریان بازی موبایل Rocket Riders: 3D Platformer شما در نقش شخصیتی با لباس قرمز هستید که از طریق یک موشک می‌تواند سکو بازی‌های بازی را انجام دهد؛ به عبارتی برای اینکه بتوانید از ابتدای مرحله به انتهای آن برسید، باید از یک سری سکو عبور کنید. حال در این میان یک سری چالش و موارد دیگری قرار داده شده است تا بازیکنان سرگرم شوند. همانطور که اشاره شد پرش شخصیت بازی از طریق یک موشک انجام می‌شود و زمانی که پریدید، تنها یک بار دیگر می‌توانید از پرش خود استفاده کنید. این گفته بدین معنا است که بازیکنان در طول بازی کردن خود باید به یاد داشته باشند که مسافت‌های طولانی و موانع سخت را باید تنها با دو حرکت پشت سر بگذارند. در کنار پریدن، شخصیت بازی می‌تواند از یک Dash سرعتی نیز استفاده کند که این مورد نیز نوار انرژی مخصوص به خودش را دارد که رفته رفته در طول مراحل باید پریدن و Dash کردن را با یکدیگر ترکیب کنید تا بتوانید مراحل را پشت سر بگذارید. در مجموع بازی موبایل Rocket Riders: 3D Platformer دارای ۱۰ مرحله مختلف است که برای آزاد سازی مراحل، باید تعداد ستاره‌های مورد نظرشان را کسب کنید. ستاره‌ها و سکه‌ها مواردی هستند که در هر مرحله قرار داده شده‌اند و شما باید قبل از رسیدن به انتهای مرحله و عبور از حلقه‌ی نهایی، آن‌ها را پیدا کنید.

بازی Rocket Riders 3D Platformer فعلا در مرحله توسعه به سر می‌برد و در ابتدا ۱۰ مرحله در دسترس کاربران قرار گرفته است

سازنده بازی Rocket Riders: 3D Platformer از دو بخش دیگر در بازی خود استفاده کرده است تا بازیکنان بتوانند ستاره‌های مراحل اصلی را تامین کنند. جدا از بخش تمرینی و مراحل اصلی، بخش دیگری به نام Star Hunt برای بازیکنان تعبیه شده است. در شکار ستاره، بازیکنان به صورت تصادفی در یکی از مراحل بازی (بعضی وقت‌ها شکل و شمایل مرحله تا حدی عوض می‌شود) قرار می‌گیرند و یک ستاره در گوشه‌ای از این محیط قرار دارد که باید آن را پیدا کنید. شاید با خود فکر کنید که نیاز به یک چالش قوی‌تر دارید؛ چیزی که مهارت شما در این بازی را به چالش بکشد. حالت Timed Levels ساخته شده برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند خود را به چالش بکشند و سرعت عمل خود را آزمایش کنند. در جریان بخش زمانی بازی، مراحل را به جای آزادسازی از طریق ستاره، باید از طریق سکه‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اید خریداری کنید. مراحل این بخش، همان مراحل اصلی بازی Rocket Riders: 3D Platformer هستند؛ با این تفاوت که باید در زمان مشخصی، آن‌ها را تمام کنید. در نگاه اول این بخش نیز چالش خاصی ندارد؛ اما زمانی که به جمع کردن تمامی ستاره‌های مرحله‌ی مورد نظر فکر کنید، متوجه می‌شوید که سرعت عمل، مهم‌ترین فاکتور در این بخش است.

با تمام این تفاسیر شاید Rocket Riders: 3D Platformer یک بازی کم محتوا باشد، اما با همین ۱۰ مرحله‌ای که دارد می‌تواند لحظات خوبی را برای بازیکنان رقم بزند. از طرفی فراموش نکنیم که این بازی فعلا در مراحل توسعه به سر می‌برد و احتمال دارد در آینده مراحل جدیدتری به بازی اضافه شود. اگر به دنبال یک بازی پلتفرمر متفاوت با سایر پلتفرمرهای موبایل هستید، بازی اندروید Rocket Riders: 3D Platformer می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید Rocket Riders 3D Platformer


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده