نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

جزییات بسته الحاقی بعدی بازی Kingdom Come: Deliverance

سازندگان بازی Kingdom Come: Deliverance اطلاعاتی در مورد بسته الحاقی بعدی آن ارائه کردند و از انتشار یک محتوای رایگان برای آن خبر دادند. 

بازی Kingdom Come: Deliverance چندی پیش منتشر شد و با‌وجود داشتن یک سری مشکلات مخصوصا فنی، در زمینه‌هایی چون گیم‌پلی و مبارزات کیفیت خوبی نشان داد و توانست خود را به عنوان یک بازی نقش آفرینی نسبتا خوب معرفی کند. استودیو وارهورس، سازنده این بازی، پیش از این هم اعلام کرده بود که قصد دارد به مرور زمان در سال‌های ۲۰۱۸ و حتی ۲۰۱۹ محتویات جدیدی برای این بازی منتشر کند که شامل بسته‌های الحاقی پولی و یک سری محتویات رایگان می‌شوند. 

حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این استودیو جزییاتی از DLC پولی بعدی بازی ارائه و اعلام کرده است که همزمان با آن، یک محتوای رایگان هم منتشر می‌شود. بسته الحاقی پولی بازی The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon نام خواهد داشت و در آن، شاهد داستانی پیرامون تلاش‌های شخصیت هانز خواهیم بود که سعی دارد هر طور شده کارولین، معشوقه‌اش، را به‌دست بیاورد. بازیکنان قادر خواهند بود پس از تمام کردن داستان اصلی بازی سراغ ماجرا‌های این بسته الحاقی بروند یا اینکه می‌توانند پس از ملاقات شخصیت هانز در جریان داستان اصلی بازی ماجرا‌های این بسته الحاقی را دنبال کنند. 

اما همزمان با انتشار این بسته الحاقی، محتوای رایگان تورنمنت هم به بازی اضافه خواهد شد. این محتوا به بازیکنان اجازه خواهد داد تا در تورنمنت‌های مختلفی شرکت کنند و برای پیروزی در آن‌ها پول یا تجهیزات دریافت کنند. طبق اعلام وارهورس، بسته الحاقی The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon قرار است ۱۵ ساعت محتوای جدید به بازی اضافه کند و برای شرکت در تورنمنت‌ها هم باید یک ماموریت را تمام کنید که چیزی در حدود پنج ساعت طول خواهد کشید. 

وارهورس هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این دو محتوا اعلام نکرده و فقط گفته که در اوایل پاییز سال جاری شاهد انتشار آن‌ها خواهیم بود. در صورتی که هنوز شانس تجربه این بازی را نداشتید، پیشنهاد می‌کنم بررسی بازی Kingdom Come: Deliverance را در زومجی بخوانید. ما در بررسی این بازی به آن نمره ۷ دادیم و خلاصه‌ای از نقد بازی به شرح زیر است:

Kingdom Come: Deliverance می‌توانست یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی در چند وقت اخیر باشد، اما مشکلی که این بازی دارد این است که همیشه وقتی که می‌خواهید به آن نقطه اوج لذت بردن از بازی برسید، مشکلی، باگی یا هر چیز مختل‌کننده دیگری ظاهر می‌شود و تا حدودی توی ذوق‌تان می‌زند. به علاوه خیلی از بخش‌های بازی به استثنا داستان، ترکیبی از المان‌های مثبت و منفی هستند و همین باعث می‌شود تا بازی، بیش‌تر شبیه به یک اثر متوسط یا نهایتا نسبتا خوب به نظر برسد. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده