نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۷

دنباله فیلم Crazy Rich Asians در دست ساخت است

شرکت برادران وارنر در حال ساخت دنباله فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی های ثروتمند دیوانه) است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت برادران وارنر در حال ساخت دنباله فیلم Crazy Rich Asians است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، اگرچه هنوز برادران وارنر رسما به ساخت این فیلم چراغ سبز نشان نداده، اما استودیو مراحل اولیه ساخت این فیلم را آغاز کرده است. برادران وارنر در نظر دارد تا بسیاری از تیم اصلی فیلم اول را در فیلم Crazy Rich Asians 2 (آسیایی های ثروتمند دیوانه ۲) بازگرداند. از جمله این اشخاص را می‌توان به جان ام. چو که کارگردانی فیلم اول را بر عهده داشته، به‌همراه نینا جاکوبسون، براد سیمپسون و جان پینوتی، تهیه کنندگان فیلم و پیتر چیارلی و ادل لین که وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Crazy Rich Asians را بر عهده داشته‌اند، اشاره کرد.

با این حال، هنوز هیچ توافق یا قرارداد همکاری امضا نشده است. همچنین کنستانس وو، بازیگر نقش ریچل و هنری گولدینگ، بازیگر نقش نیک، که بازیگران اصلی فیلم Crazy Rich Asians بودند، در دنباله این فیلم باز خواهند گشت. فیلم Crazy Rich Asians اقتباسی از رمانی به همین نام اثر کوین کوان است که این کتاب که با استقبال گسترده‌ای نیز مواجه شده، دارای دو دنباله دیگر به‌نام‌های China Rich Girlfriend و Rich People Problems نیز است که گفته می‌شود شرکت برادران وارنر حقوق ساخت فیلم براساس این دو رمان را نیز مانند کتاب اول در اختیار دارد. رمان اول در سال ۲۰۱۳، رمان دوم در سال ۲۰۱۵ و رمان سوم در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است.

اکران فیلم Crazy Rich Asians از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شد و این فیلم علاوه بر استقبال تماشاگران با تحسین و نقدهای منتقدان نیز مواجه شده است. این فیلم تاکنون بیش از ۴۵ میلیون دلار در سراسر جهان شامل ۴۴.۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی، فروش کرده است. بودجه ساخت این فیلم تنها ۳۰ میلیون دلار بوده است. کنستانس وو، هنری گولدینگ، جما چان، آوکافینا، کریس آکینو، لیزا لو، نیکو سانتوس، کن جیونگ و میشل یئو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Crazy Rich Asians حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده