// جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Neverwinter Nights روی سیستم عامل اندروید ویژگی های اختصاصی خواهد داشت

استودیو Beamdog اعلام کرد که نسخه Enhanced Edition بازی Neverwinter Nights دارای ویژگی‌های اخصاصی برای سیستم عامل اندروید است.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو Beamdog، سازنده و ناشر بازی Neverwinter Nights، اعلام کرده است که نسخه Enhanced Edition بازی Neverwinter روی سیستم عامل اندروید دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد و اختصاصی است.

به عبارتی کاربران بازی گوشی‌های موبایل و تبلت‌های اندرویدی برای اینکه بتوانند بهتر با گیم‌پلی بازی ارتباط برقرار کنند، از دکمه‌ها و قابلیت‌های لمسی ویژه‌ای استفاده خواهند کرد که کار با رابط کاربری بازی را بیش از پیش ساده کرده است. جدا از این موارد استودیو Beamdog اعلام کرده است که از نظر رابط کاربری نیز بهبودهایی روی نسخه موبایل بازی انجام شده است؛ تغییراتی که روی مواردی نظیر فونت نوشته‌های بازی اعمال شده است تا کاربران دچار مشکل نشوند.

بازی Neverwinter Nights Enhanced Edition هم اکنون با قیمت ۲۰ دلار برای کاربران کامپیوتر در دسترس است. علاقه‌مندان با خرید این نسخه می‌توانند بازی Neverwinter Nights را با گرافیکی بهتر نسبت به نسخه اصلی بازی تجربه کنند. همچنین این نسخه از رزولوشن 4K نیز پشتیبانی می‌کند.


منبع Droidgames
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده