نویسنده: معین کلهری
// پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲

ادریس البا نقش جیمز باند را بازی نمی‌کند

ادریس البا رسماً تایید کرد که وی نقش جیمز باند را بازی نمی‌کند. با زومجی همراه باشید.

شایعات زیادی حولِ محور جیمز باند بعدی و مامور 007 می‌گذرد و یکی از اسامی مطرح برای ایفای نقش این شخصیت کاریزماتیک، ادریس البا است. گفته می‌شود که دنیل کریگ پس از بازی در فیلم James Bond 25 از بازی در همین نقش بازنشست خواهد شد و طبق ادعای آنتوان فوکوآ مبنی بر اینکه باربارا براکلی اعلام کرده که جیمز باند بعدی ممکن است یک بازیگر غیر سفید پوست باشد، احتمال داده می‌شد که ادریس البا نهایتا به عنوان جیمز باند بعدی در این مجموعه ادامه دهد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این بازیگر انگلیسی رسماً اذعان کرده که او مامور 007 بعدی نخواهد بود.

اِلبا در خلل افتتاحیه فیلم جدیدش در برنامه Good Morning Britain که این بار به‌عنوان کارگردان و نه به‌عنوان بازیگر از عوامل فیلم است، به صورت ضمنی تایید کرد که او در پروژه جیمز باند دخالتی نخواهد داشت و جانشین دنیل کریگ نخواهد شد. پس هنوز مشخص نیست که چه کسی جای دنیل کریگ را به عنوان جیمز باند پر می‌کند؛ هرچند که تام هیدلستون و تام هاردی هم گزینه‌های جذابی برای ایفای نقش این شخصیت هستند که اسامی آن‌ها نزدیک به مجموعه است.

در این بین، روز گذشته بود که دنی بویل، کارگردان پرآوازه انگلیسی، پروژه ساخت جیمز باند 25 را به دلیل اختلاف عقیده با تهیه‌کنندگان و نویسندگان فیلم ترک کرد. فیلم که مراحل پیش از تولید خود را سپری می‌کرد، در ابتدا قرار بود در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) اکران شود و فیلمبرداری و تولید فیلم هم قرار بود از تاریخ ۳ دسامبر امسال (۱۲ آذر) آغاز شود. باید منتظر ماند و دید که چه کسی به جای بویل سکان هدایت فیلم را بر عهده می‌گیرد.

همچنین ادریس اِلبا قرار است نقش شرور و منفی فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) که نسخه فرعی فیلم Fast and Furious است را بازی کند. در این فیلم او مقابل دواین جانسون، بازیگر نقش لوک هابز و جیسون استاتهام، بازیگر نقش دکارد شاو، قرار خواهد گرفت. فیلم Hobbs and Shaw قرار است در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های نقره‌ای سینماها برود. 

Yardie هم که مقتبس از رمانی به همین نام و به نویسندگی ویکتور هدلی است، نخستین تجربه کارگردانی ادریس البا به شمار می‌رود و بازخوردهای چندان مثبتی از سوی منتقدان دریافت نکرده است.

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده