// پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۷

ویدیو جدید بازی Super Mario Party حالت River Survival را نشان می‌دهد

جدیدترین ویدیو بازی Super Mario Party که در کانال نینتندو به اشتراک گذاشته شده است، گیم پلی حالت River Survival را نشان می‌دهد.

پس از چندین نسخه از سری بازی‌های دورهمی Mario Party، سازندگان در استودیو ان‌ دی کیوب (ND Dube) و کمپانی نینتندو (Nintendo) جدیدترین نسخه این مجموعه را با نام Super Mario Party معرفی کردند. در کنار ویژگی‌های جدید همچون تاس‌های مخصوص برای هر یک از کاراکتر‌ها در آن سو مینی گیم‌هایی در جریان بازی وجود دارد که با تجهیزات کنسول نینتندو سوییچ سازگاری دارد. بازی شامل حالت‌های مختلفی است که یکی از آنها با نام River Survival در ویدیو جدید به نمایش گذاشته شد.

حالت River Survival از چهار بازیکن به طور همزمان پشتیبانی می‌کند و کاربران برای به اتمام رساندن آن باید در مدت زمان معینی به نقطه پایانی که در انتهای رودخانه قرار گرفته است، برسند. کاربران در این حالت با استفاده از جوی کان‌ها (کنترلر‌های نینتندو سوییچ) شروع به پارو زدن در قایق خود می‌کنند و در مسیر رودخانه با مینی گیم‌هایی مواجه می‌شوند. کاربران با انجام دادن مینی گیم‌ها و کسب موفقیت در آن، مدت زمان خود را افزایش می‌دهند.

بازی مذکور برخلاف بازی‌های Mario Party 9 و Mario Party 10 به جای اینکه جنبه رقابتی داشته باشد بیشتر روی همکاری گروهی یا همان روند Co-op تمرکز دارد. کاربران با استفاده از ویژگی‌های سخت‌افزاری نینتندو سوییچ می‌توانند تعامل سرگرم‌کننده‌ای با این بازی داشته باشند. ویدیو منتشر شده که در شعبه اروپای کمپانی نینتندو تهیه شده است مسئولین را نشان می‌دهد که با استفاده از باندل ویژه به تجربه این بازی می‌پردازند.

در ویدیو پایین می‌توانید تریلر گیم پلی حالت River Survival بازی Super Mario Party را تماشا و دانلود کنید. بازی مذکور در جریان کنفرانس نینتندو در نمایشگاه E3 2018 با انتشار تریلری معرفی شد و در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر ماه) به طور انحصاری برای Nintendo Switch منتشر می‌شود. گفتنی است که بازی مذکور هم‌اکنون برای پیش خرید کردن در دسترس قرار دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی دوست داشتنی و چندنفره با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده