// پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲

محتوای The Puzzle Lab برای بازی Hearthstone معرفی شد

The Puzzle Lab، نام جدیدترین محتوای بازی Hearthstone از بسته الحاقی The Boomsday Project است که یک تجربه ماجراجویی تک‌نفره را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

در صنعت بازی‌های ویدیویی، بازی‌های کارتی زیادی وجود دارند که تعدادی از آن‌ها، بازی‌های کارتی اسم و رسم‌دار هستند و می‌توانند شما را برای مدت‌ها سرگرم کنند. با این حال بازی Hearthstone را می‌توان بهترین بازی کارتی این روزها دانست و کمپانی بلیزارد (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر بازی Hearthstone، با انتشار محتویات مختلف، در حال پشتیبانی از بازی خود است.

جدیدترین محتوای عرضه شده برای بازی Hearthstone، اکسپنشن The Boomsday Project است که ۱۳۵ کارت جدید را به بازی اضافه می‌کند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، یک ماجراجویی تک‌نفره و رایگان به بسته الحاقی The Boomsday Project اضافه شده است. در جریان The Puzzle Lab بازیکنان با پازل‌های کشنده، پازل‌های Mirror و سایر موارد مواجه می‌شوند.

در این حالت ماجراجویی ۱۰۰ معمای مختلف برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که ذهن مخاطبان را به چالش می‌کشد و نیازمند دقت بالا و ریاضیات قوی‌ است. با پاکسازی هر آزمایشگاه یک کارت خاص پاداش خواهید گرفت که از اینجا می‌توانید لیست کارت‌های مورد نظر را مشاهده کنید. همچنین با ورود به این بخش سه پک رایگان از کارت‌های اکسپنشن The Boomsday Project را دریافت خواهید کرد.

حالت ماجراجویی The Puzzle Lab شامل چهار بخش مختلف می‌شود. در اولین بخش (Lethal) بازیکنان باید به واسطه کارت‌هایی که دارند، حریف را در یک نوبت از بین ببرند. دومین حالت Mirror نام دارد که وظیفه دارید میدان نبرد را در حالتی قرار بدهید که دو تیم از نظر موقعیت Minion، نوار سلامت و سایر موارد، در وضعیت یکسانی قرار داشته باشند. در سومین بخش The Puzzle Lab، مینیون‌ها مهم‌ترین نقش در بردن مبارزه را دارند و شما وظیفه دارید در بخش Board، تمامی Minionهای بازی را از بین ببرید. آخرین بخش حالت ماجراجویی جدید بازی Hearthstone که Survival نام دارد، بازیکن را وارد چالش سختی می‌کند؛ در اینجا باید مراقب نوار سلامت خود باشید و مطمئن شوید که پس از ضربه خوردن زنده خواهید ماند.

نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Hearthstone و پشتیبانی بلیزارد از این بازی کارتی چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده