// پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

کمپانی Zynga در حال توسعه دو بازی موبایل از مجموعه Star Wars است

استودیو Zynga، توسعه‌دهنده بازی‌های موبایل، در گفت‌وگوی اخیر خود در مورد توسعه دو بازی موبایل از مجموعه Star Wars برای کمپانی دیزنی صحبت کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، کمپانی Zynga، توسعه‌دهنده بازی‌های موبایل، در جدیدترین گفت‌وگوی خود در مورد بازی اندروید و آیفون Star Wars: Commander و ساخت دو بازی جدید از خانواده جنگ ستارگان (Star Wars) برای کمپانی دیزنی سخن گفته است. به عبارتی در جریان همکاری چند ساله میان Zynga و دیزنی، یکی از استودیوهای کمپانی Zynga وظیفه دارد یک بازی موبایل با محوریت جنگ ستارگان را توسعه دهد و در ادامه می‌تواند دومین بازی جدید از این مجموعه را به صورت اختیاری توسعه و نشر دهد.

در ادامه مشخص شده است که کمپانی Zynga وظیفه عملیات روزانه بازی موبایل Star Wars: Commander را به استودیو NaturalMotion سپرده است. این استودیو در گذشته بازی‌هایی نظیر سری CSR Racing، بازی موبایل Backbreaker Football و بازی موبایل Dawn of Titans را توسعه داده است. کمپانی Zynga در سال ۲۰۱۴ استودیو NaturalMotion را با قیمت ۵۲۷ میلیون دلار خریداری کرده بود. همچنین بازی موبایل Star Wars: Commander نیز در سال ۲۰۱۴ روانه بازار شده بود که توانست نظر منتقدان و کاربران را به خود جلب کند.

فرانک گیبئو، مدیرعامل Zynga، در این باره می‌گوید:

مجموعه جنگ ستارگان، یکی از شاخص‌ترین مجموعه‌های موجود در جهان است که در جریان دهه‌های مختلف هواداران را سرگرم کرده است. در قالب یک توسعه‌‌دهنده بازی و علاقه‌مند به فیلم‌های سینمایی، ما هوادار جنگ ستارگان هستیم و از اینکه قصد داریم تجربه‌ای جدید را در دسترس کاربران قرار بدهیم، هیجان‌زده هستیم. در حال تحقیق در مورد جهان Star Wars هستیم تا بتوانیم یک بازی موبایل جدید را توسعه دهیم؛ بازی موبایلی که بتواند سال‌های متوالی مخاطبان را سرگرم کند و به یک مجموعه همیشگی برای Zynga تبدیل شود.

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده