// پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

استودیو ناتی داگ اولین سالگرد بازی Uncharted: The Lost Legacy را با برگزاری یک مسابقه جشن گرفت

 استودیو ناتی داگ به مناسبت سالگرد انتشار بازی Uncharted: The Lost Legacy، یک مسابقه بر مبنای بخش Photo Mode بازی برگزار کرده است.

یک سال پیش بود که بسته گسترش‌دهنده بازی Uncharted 4: A Thief's End با نام Uncharted: The Lost Legacy منتشر شد و بسیاری از طرفداران این مجموعه را هیجان‌زده کرد. حال بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو ناتی داگ به مناسبت اولین سالگرد انتشار The Lost Legacy، مسابقه‌ای را با محوریت بخش Photo Mode بازی برگزار کرده است. تنها کاری که شرکت‌کنندگان در این مسابقه باید انجام دهند، گرفتن تصاویر زیبا از محیط بازی توسط بخش Photo Mode است. سپس بازیکنان باید تصویر خود را به حساب رسمی توییتر استودیو ناتی داگ با هشتگ UTLLPhotoModeContest# توییت کرده و در نهایت این اکانت را دنبال کنند. در تاریخ سوم اکتبر سال ۲۰۱۸ (یازدهم مهرماه)، تیم توسعه‌دهنده یک نفر را از بین شرکت‌کنندگان به عنوان برنده انتخاب می‌کنند و به او یک پوستر بزرگ و زیبای از بازی که شامل شخصیت‌های Chloe Frazer و Nadine Ross است، اهدا می‌شود. این پوستر توسط تمامی تیم توسعه‌دهنده بازی امضا شده است و در ادامه می‌توانید تصویر آن را مشاهده کنید.

بازی Uncharted: The Lost Legacy در تاریخ ۲۲ آگوست سال ۲۰۱۷ میلادی (۳۱ مردادماه سال ۹۶)، به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و از زومجی نمره بسیار خوب ۸.۵ را دریافت کرد. در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از بررسی این بازی را مطالعه کنید:

Uncharted: The Lost Legacy برای استودیویی که نامش با پیشرفت و نوآوری گره خورده، عنصر متحول‌کننده‌ی جدیدی به فرمول آشنای «آنچارتد» اضافه نمی‌کند. بازی از ست‌پیس منحصربه‌فردی مثل مرحله‌ی سقوط هواپیما در قسمت سوم یا مبارزه روی قطار در قسمت دوم بهره نمی‌برد که برای همیشه آن را با آن صحنه به یاد بیاوریم. The Lost Legacy بیشتر حکم کلکسیونی از بهترین ویژگی‌ها و لحظات قسمت‌های قبلی را برعهده دارد و نقش خداحافظی با مجموعه‌ای که میراثش به خاطر سپرده خواهد شد را ایفا می‌کند و البته در این میان طراحی مرحله‌ی «آنچارتد ۴» را بهبود می‌بخشد و از خلاقیت‌های جزیی قابل‌توجه و دستاوردهای غیرمنتظره‌ی خودش هم بهره می‌برد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده