// پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۵

مایکروسافت: پلی گراند گیمز روی یک بازی انحصاری بزرگ کار می‌کند [گیمزکام 2018]

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018، آرون گرینبرگ در مورد استودیو پلی‌گراند گیمز و یک بازی انحصاری بسیار بزرگ از سوی این استودیو صحبت کرد.

در جریان نمایشگاه E3 2018 و کنفرانس خبری مایکروسافت بود که فیل اسپنسر اعلام کرد که استودیو پلی گراند گیمز (Playground Games) را خریداری کرده است. از طرفی استودیو پلی‌گراند گیمز یک تیم دوم را تشکیل داده است که روی یک بازی جدید کار کنند. در این باره این شایعاتی به گوش می‌رسد که در واقع این بازی جدید یک نسخه از سری Fable است.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه گیمزکام 2018، آرون گرینبرگ، مدیر بخش بازاریابی و فروش بازی‌های ایکس باکس، در جدیدترین گفت‌وگوی خود اعلام کرده است که استودیو پلی‌گراند گیمز در حال توسعه یک بازی بسیار بزرگ و انحصاری است. وی در این باره می‌گوید:

وقتی به گذشته استودیو پلی‌گراند گیمز و نحوه توسعه بازی‌های‌شان نگاه می‌کنید، وقتی به حس و هدفی که پشت بازی خود قرار می‌دهند نگاه می‌کنید، یک تیم با استعداد با رهبری درستی را مشاهده می‌کنید که نوآوری و موارد جدیدی را در دل بازی Forza Horizon 4 قرار داده‌اند. همین نوع رهبری و مهارت برای پروژه دوم این استودیو نیز صدق می‌کند.

این بازی، یک بازی معرفی نشده است و نمی‌توانم اطلاعاتی از آن منتشر کنم و فکر می‌کنم تمامی گیمرها، خواهان منتشر شدن اطلاعاتی از این بازی هستند. ما تقاضا می‌کنیم کمی صبور باشید؛ اما این را بدانید که تیم حرفه‌ای ما در حال توسعه یک بازی بسیار بزرگ و انحصاری است که همه شما از مشاهده‌ی آن هیجان‌زده خواهید شد.

آرون گرینبرگ در ادامه صحبت‌های خود افزود:

ما می‌دانیم که استودیو پلی گراند گیمز در حال انجام یک کار بسیار خاص است. ما نیز در حال فکر کردن به این مورد هستیم که چه زمانی اطلاعاتی از آن را در دسترس قرار بدهیم. در این میان به این مورد اشاره کنم که آن‌ها یک تیم دوم دارند که در حال کار روی بازی است و زمانی که روز موعود فرا برسد، کاربران از اطلاعاتی که منتشر خواهیم کرد، هیجان‌زده خواهند شد.

با تمام این تفاسیر باید منتظر ماند و ببینیم تیم دوم استودیو پلی گراند گیمز در حال کار روی چه بازی‌ای است. نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده