نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

شبکه هولو به دنبال احیای سریال Veronica Mars است

طبق خبرهای منتشر شده، شبکه هولو در حال مذاکره با شرکت برادران وارنر برای احیای سریال Veronica Mars با بازی کریستن بل است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Veronica Mars (ورونیکا مارس) یک گام دیگر به احیا و بازگشت به تلویزیون نزدیک‌تر شده است. وب‌سایت IGN تایید کرد که شبکه هولو (Hulu) در حال انجام مذاکرات نهایی برای احیا و دریافت حقوق پخش فصل جدید این سریال درام و محبوب تلویزیونی است. وب‌سایت EW گزارش داد که شبکه هولو در آستانه توافق نهایی و دریافت حقوق پخش فصل جدید سریال Veronica Mars است که در آن شاهد بازگشت راب توماس برای ساخت فصل جدید و کریستن بل برای نقش آفرینی دوباره در نقش ورونیکا مارس خواهیم بود. 

وب‌سایت EW در ادامه اضافه کرد که بخش تلویزیونی برادران وارنر و سرویس هولو ماه‌ها در حال انجام مذاکرات برای احیای سریال Veronica Mars هستند و به یک توافق جامع بسیار نزدیک شده‌اند. EW می‌گوید که بخشی از توافق آن‌ها متقاعد کردن کریستن بل به رغم تعهدات او به سریال The Good Place محصول شبکه NBC که در حال حاضر بزرگترین مانع این دو کمپانی عنوان شده است، برای بازگشت به این سریال است. با این حال، اطلاعات بیشتری از سریال Veronica Mars از جمله زمان پخش و احتمال بازگشت دیگر بازیگران سریال اصلی، منتشر نشده است.

در سال ۲۰۱۷، توماس در یک مصاحبه گفته بود که او علاقه دارد تا سریال Veronica Mars را احیا و بار دیگر با کریستن بل در این سریال همکاری کند. او در آن زمان گفت که مطمئن است که روزی این اتفاق رخ خواهد داد. توماس در آن زمان شبکه‌های استریم از جمله شبکه نتفلیکس را گزینه‌های مناسب احیای این سریال معرفی کرده بود. سریال Veronica Mars در ۳ فصل و در ۶۴ قسمت تولید شد که دو فصل اول آن در بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ از شبکه UPN و فصل سوم این سریال در طی سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ از شبکه CW به‌روی آنتن رفت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده