// پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Darts of Fury: دارت‌های خشم

بازی موبایل Darts of Fury رقابت‌های جذاب دارت را به دنیای آنلاین آورده است و در نتیجه شاهد یک اثر رقابتی هیجان انگیز و سخت هستیم. با زومجی همراه شوید.

بازی موبایل Darts of Fury همه آن چیزی را که دوستداران ورزش دارت نیاز دارند، در خودش دارد و یقینا رقابت‌های چالش برانگیز این اثر، می‌تواند ولع طرفدارانش را تا حد زیادی برطرف کند. Yakuto برای اینکه این بازی اندروید و آیفون را در سطح بالایی قرار دهد، گرافیک جذاب و درخشان بازی را برای رقابت‌های آنلاین طراحی کرده است و حس و حال استرس‌زایی به بازی داده است.

بازی دارت یکی از ساده‌ترین بازی‌های دورهمی است که تمرکز زیادی را می‌طلبد و بازیکنان آن باید قبل از اقدام به بازی، ذهن‌شان را خالی کنند و در مود بهتری قرار گیرند. یقینا پیاده‌سازی چنین روندی در یک بازی، نکته بسیار مهمی است و همه عناصر پیچیده آن باید مدنظر قرار داده شود. مهم‌ترین بخش بازی Darts of Fury را لیگ‌های آنلاین تشکیل می‌دهند و از همان ابتدا وارد رقابت‌های چندنفره می‌شوید. این رقابت‌ها در ابتدا ساده هستند و به نوعی بار آموزشی دارند؛ اما رفته رفته شاهد بالا رفتن درجه سختی آن هستیم. برنده مسابقات کسی خواهد بود که زودتر از رقیب به امتیاز تعیین شده برسد. گیم‌پلی بازی بسیار روان و جذاب است و تنها باید دارت را در جهت درست نگه دارید و با سوایپ‌کردن، آن را پرتاب کنید. هنگام پرتاب همواره باید خانه‌هایی را که توسط خود بازی تعیین می‌شود در نظر داشته باشید و به سمت آن پرتاب کنید. امتیاز خانه‌ها به همان شکل همیشگی است و هر خانه امتیاز مخصوص به خود را دارد. اگر پرتاب خود را به نوارهای باریک برسانید، دوبرابر امتیاز نوشته شده را کسب خواهید کرد. با این حساب متوجه می‌شوید که صرفا نزدیک بودن به مرکز، ملاک امتیاز بالا نیست و باید خانه‌های خاص صفحه دارت را زیرنظر داشته باشید. با پیروز شدن در رقابت‌ها، سطح شما بالاتر می‌رود و می‌توانید در لیگ‌های حرفه‌ای‌تر رقابت کنید.

Darts of Fury
Darts of Fury
Darts of Fury

دارت‌های جدید در خلال گذر از مراحل به شما اعطا می‌شود و می‌توانید تنوع جذابی را در این زمینه مشاهده کنید. این دارت‌ها را می‌توانید با امتیازات خود خریداری کنید و شکل ظاهری آن‌ها را نیز تغییر دهید. این دارت‌ها، صرفا تفاوت ظاهری ندارند و سبک پرتاب و سنگینی‌شان، روی پرتاب شما نیز تاثیرگذار است. بازی اندروید و آیفون Darts of Fury از نظر گرافیکی در شرایط بسیار جذابی قرار دارد و به نوعی شاهد بازی‌های دارت در فضای مدرنیته قرن ۲۱ام هستیم. رقابت‌ها به طور رسمی برگزار می‌شود و جلوه‌های ویژه، یکی از مهم‌ترین فاکتورهای بازی به شمار می‌آید. استادیوم بزرگی برای رقابت‌ها در نظر گرفته شده است و تمام بازیکنان، در فضایی رنگی و جذاب با یکدیگر رقابت می‌کنند.

سازندگان سعی کرده‌اند که مکانیزم واقع گرایانه بازی‌های دارت را شبیه‌سازی کنند

بازی به صورت نوبتی جریان دارد و در هر دست از بازی، باید سه‌بار دارت خود را پرتاب کنید و امتیازات خود را بیش‌تر کنید. در صورتی که در هر کدام از دورهای بازی، امتیاز تعیین شده، توسط بازیکنان کسب نشود، دورهای بعدی در کار خواهند بود و می‌توانید تلاش دوباره‌ای داشته باشید. وقتی بازی روی رقابت‌های آنلاین و واقع‌گرایانه جریان دارد، بازیکن همواره حس بهتری دارد و هیجان بردن رقابت‌ها، بیش‌تر در وی نمود پیدا می‌کند؛ مخصوصا در چنین بازی‌هایی که چنین قابلیتی به‌راحتی قابل پیاده‌سازی شدن است و سازندگان نیز توجه کاملی به این موضوع داشته‌اند. بازی دارای اچیومنت‌های جذابی است و می‌توانید به جمع‌آوری XP و الماس بپردازید. کارکرد این جوایز، مطابق با دیگر آثار این سبک است و برای قابلیت‌های سفارشی‌سازی بازی استفاده می‌شود.

Darts of Fury
Darts of Fury
Darts of Fury
جذابیت‌های گرافیکی، یکی از نکات غیرقابل انکار این اثر است

اگر از تجربه‌کنندگان بازی دارت در دنیای واقعی باشید، متوجه می‌شوید که قرار گرفتن در شرایط ایده‌آل برای پرتاب، می‌تواند تاثیر زیادی در پرتاب‌ها داشته باشد. این روند دقیقا در این بازی نیز برقرار است و گیم‌پلی بازی طوری طراحی شده است که مهارت بازیکنان تاثیر بسزایی در پرتاب‌ها داشته باشد و جزئیات پرتاب‌ها صرفا یک روند ساده نباشد. جذابیت گرافیکی بازی، یقینا نکته جذابی است که علاقه بازیکنان به این اثر را افزایش می‌دهد و علاقه به پیروزی را در آنان بالا می‌برد. حالت‌های مخلتف رقابتی همچون زمان‌دار و امتیازات خاص در بازی وجود دارد و بازی را از قرار گرفتن در حالت‌های تکراری نجات می‌دهد. امکان تغییر آواتار، یکی دیگر از قابلیت‌های شخصی‌سازی است و می‌توانید در طول زمان، آن را زیباتر کنید.

بازی Darts of Fury تنها می‌تواند طرفداران دارت را به سمت خودش بکشاند و اگر از این دسته از افراد نباشید، شاید گیم‌پلی بازی چندان باب میل‌تان نباشد. به‌ هر حال این بازی در حد و اندازه‌ی یک بازی دارت خوب ظاهر شده است و از نظر زیبایی گرافیکی و گیم‌پلی درگیرکننده، چیزی کم و کسر ندارد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Darts of Fury


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده