// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۶

تریلر جدید بازی Ary and the Secret of Seasons منتشر شد [گیمزکام 2018]

تریلر جدیدی از محصول کمپانی Modus Games یعنی بازی Ary and the Secret of Seasons که در سبک ماجراجویی در دست توسعه قرار دارد، منتشر شد.

کمپانی مودوس گیمز (Modus Games) که به تازگی با استودیو اکسین (eXiin) و فیشینگ کاکتوس (Fishing Cactus) وارد همکاری شده، اعلام کرد که پروژه ماجراجویی آنها یعنی بازی Ary and the Secret of Seasons در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ میلادی برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. مودوس در تابستان سال جاری از بازی دیگری با نام Override: Mech City Brawl نیز رونمایی کرده بود.

بازی Ary and the Secret of Seasons در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 در غرفه سازندگان به نمایش گذاشته می‌شود. بازی مذکور در سال گذشته در رویدادی توانست لقب بهترین «بازی یونیتی» را از آن خود کند و در آن سو هم نامزدی «بهترین بازی مستقل» در نمایشگاه Game Conection 2017 را به دست بیاورد.

بازی Ary and the Secret of Seasons در مورد دخترک جوانی به نام Ary است که در دنیایی به نام Valdi سفر خود را آغاز می‌کند. به تازگی مسئولیت هدایت گروه Guardians of Seasons به آری سپرده شده است؛ گروهی که پیش‌تر رهبری آن به دست یک مرد انجام می‌شد. وی در این راستا باید قدرت و منابع فصول Valdi را باری دیگر احیا کند.

کریستینا سیلای، مدیر عامل کمپانی مودوس گیمز، در مورد پروژه خودشان نوشت:

تیم توسعه‌دهنده ما با این بازی رابطه احساسی قوی‌ای ایجاد کرده است و ما بی‌صبرانه منتظر هستیم که سال آینده میلادی آن را عرضه کنیم. Ary and the Secret of Seasons یک بازی ماجراجویی منحصربه‌فرد است که طرفداران نباید آن را از دست بدهند.

سباستیان له توز، مدیر عامل کمپانی اکسین، در ادامه افزود:

ما بسیار خوشحال هستیم که این بار با همکاری کمپانی مودوس توانستیم بازی دوست‌داشتنی خودمان را باری دیگر به نمایشگاه گیمزکام بیاوریم. ما مطمئن هستیم کسانی که Ary and the Secret of Seasons را در غرفه ما مشاهده کنند شیفته این بازی می‌شوند.

بازی Ary and the Secret of Seasons سال آینده میلادی برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One، کامپیوتر و Nintendo Switch منتشر می‌شود. البته گفتنی است که سازندگان هنوز از تاریخ دقیق انتشار این اثر رونمایی نکرده‌اند. در ادامه می‌توانید تریلر گیمزکام 2018 این بازی را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده