نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱

بهترین حرکات روز دوم مرحله اصلی مسابقات The International 8

روز دوم از مرحله اصلی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 با برگزاری چهار دیدار نفس‌گیر به پایان رسید و در این مطلب نگاهی به بهترین حرکات تیم‌ها در این روز خواهیم داشت.

با پایان دیدارهای مهیج و جذاب روز دوم مرحله اصلی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 شاهد سقوط تیم‌های Team Secret و VGJ.Storm به براکت پایینی و حذف تیم‌های Team Serenity و Mineski از گردونه رقابت‌ها بودیم. در این روز هیروی Vengeful Spirit با حضور در ۹ بازی صدر جدول بیشترین هیروهای پیک شده را به خود اختصاص داد و رتبه‌های بعدی این جدول در اختیار هیروهای Tiny و Weaver با حضور در ۷ و ۶ بازی است. در صدر جدول بیشترین هیروهای بن شده نیز نام هیروی Enchantress با ۱۵ بن دیده می‌شود و رتبه‌های بعدی این جدول نیز به هیروهای Io و Broodmother با ۱۲ و ۱۱ بن اختصاص دارد. شما می‌توانید بهترین حرکات تیم‌ها در روز دوم مرحله اصلی را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

بهترین حرکات روز دوم مرحله اصلی مسابقات | دانلود از وب‌سایت آپارات

تنها چهار روز دیگر به پایان مرحله اصلی مسابقات The International 8 باقی مانده است و تیم‌های باقیمانده تمام تلاش خود را برای دستیابی به عنوان قهرمانی و فتح جام به کار خواهند بست. در روز سوم مرحله اصلی شاهد برگزاری دو دیدار از براکت بالایی و دو دیدار از براکت پایینی خواهیم بود و در پایان این روز دو تیم دیگر از مسابقات خط خواهند خورد.  

شما می‌توانید فینال مسابقات The International 8 را با پخش زنده، گزارش فارسی و تحلیل کارشناسان در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.


منبع DOTABUFF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده