نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

بررسی نتایج روز دوم مرحله اصلی مسابقات The International 8

روز دوم مرحله اصلی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 در حالی به پایان رسید که شاهد حذف دو تیم دیگر از گردونه رقابت‌ها بودیم.

روز دوم مرحله اصلی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 با برگزاری چهار دیدار از براکت بالایی و پایینی پیگیری شد و در پایان این روز نتایج غیر قابل پیش‌بینی و غیرمنتظره‌ای رقم خورد. در این روز تیم‌های VGJ.Storm و Team Secret به سبب بازی‌های نه‌چندان جالب خود به براکت پایینی سقوط کردند و تیم‌های Team Serenity و Mineski با واگذار کردن بازی‌های روز گذشته به رقبا از گردونه رقابت‌ها حذف و راهی خانه شدند. از سوی دیگر تیم‌های OG و Evil Geniuses با پیروزی در بازی‌های روز دوم مرحله اصلی به جمع شش تیم برتر مسابقات The International 8 پیوستند و تیم‌های OpTic Gaming و Virtus.Pro با غلبه بر رقبا یک قدم به قهرمانی نزدیک شدند. از سایر اتفاقات مهم این روز نیز می‌توان به اعلام برندگان مسابقه فیلم کوتاه امسال و البته اعلام برنده رای‌گیری آرکینای بعدی بازی دوتا 2 اشاره کرد. تنها چهار روز دیگر تا بسته شدن پرونده این دوره از مسابقات باقی مانده است و بر این اساس دیدارهای به شدت هیجان‌انگیز و نفس‌گیری را در روز‌های آتی شاهد خواهیم بود.

The International 8

تیم OG نشان داد که با کنترل کردن Resolut1on از تیم VGJ.Storm می‌توان  به راحتی بر این تیم غلبه کرد

در اولین دیدار این روز در براکت بالایی تیم VGJ.Storm مقابل تیم OG قرار گرفت و با نتیجه ۰-۲ مغلوب تیم حریف شد. با اینکه در بازی اول درفت‌های خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم، اما همکاری تیمی قوی OG پیروزی آن‌ها در این بازی را به دنبال داشت. در اوایل بازی نخست، تیم VGJ.Storm با اعمال فشار در تمام لاین‌ها تسلط خوبی به بازی به دست آورد و نبض بازی را در دست گرفت، اما همکاری تیمی قوی تیم OG باعث شد تا آن‌ها به جریان بازی بازگردند و بازی را به نفع خود به پایان برسانند. در بازی دوم این دیدار شاهد درفت بی‌نقص تیم OG و البته بازی تماشایی N0tail با هیروی Chen بودیم که نهایتا منجر به پیروزی دیگری برای این تیم شد. در این بازی تیم OG با فلج کردن Resolut1on تسلط خوبی به بازی به دست آورد و به همگان نشان داد که کل قدرت تیم VGJ.Storm به Resolut1on خلاصه می‌شود و با کنترل این بازیکن می‌توان آن‌ها را به راحتی از میان برداشت. با سقوط تیم VGJ.Storm به براکت پایینی، در روز سوم مرحله اصلی شاهد تقابل تیم‌های OG و Evil Geniuses خواهیم بود؛ دیداری که در آن s4 و Fly از تیم Evil Geniuses مقابل هم‌تیمی‌های سابق‌شان قرار می‌گیرند.

بازی‌ بی‌نظیر Arteezy در دیدار روز گذشته Evil Geniuses مقابل Team Secret را می‌توان یکی از دلایل پیروزی آن‌ها دانست 

در دیدار دوم این روز در براکت بالایی تیم Evil Geniuses و Team Secret به مصاف هم رفتند که نتیجه ۰-۲ باعث سقوط Team Secret به براکت پایینی شد. در بازی اول این دیدار انتظار می‌رفت که Team Secret با توجه به درفت خود بتواند در یک بازی طولانی بر حریف غلبه کند، اما عملکرد ضعیف Fata مانع از تحقق این امر شد. با اینکه در لاین وسط MidOne با هیروی Morphling بازیکن میانی حریف را در انجام فارم ناکام گذاشت، اما Arteezy که مقابل Fata به خوبی فارم کرده بود به لاین‌های دیگر پیوست و با فضاسازی‌هایی که برای تیمش انجام داد، اولین پیروزی را برای Evil Geniuses رقم زد. در بازی دوم این دیدار تیم Evil Geniuses به سبب بازی تماشایی SumaiL و Arteezy پیروزی دیگری را به نام خود ثبت کرد و در جمع شش تیم برتر مسابقات قرار گرفت. با اینکه در بازی دوم این دیدار Fata عملکرد خوبی داشت، اما درفت عالی Evil Geniuses و همکاری تیمی آن‌ها مانع از برد تیم حریف شد. روز گذشته دو دیدار در براکت پایینی نیز برگزار شد که در اولین دیدار تیم OpTic Gaming با نتیجه ۰-۲ بر تیم نوظهور Team Serenity غلبه کرد و در دیدار بعدی تیم Virtus.Pro با نتیجه ۰-۲ از سد تیم Mineski گذشت. تیم‌های Team Serenity و Mineski با شکست در دیدارهای روز دوم از رقابت‌ها کنار رفتند و تیم‌های برنده نیز در روز‌های آینده به مصاف هم خواهند رفت.

The International 8

در روز سوم مرحله‌ی اصلی مسابقات The International 8 که از ساعت ۲۱:۳۰ امشب آغاز خواهد شد، شاهد جدال دو تیم از براکت پایینی و دو تیم از براکت بالایی خواهیم بود و در پایان این روز، تیم‌های بازنده‌ی براکت پایینی با دریافت جایزه‌ی ۳۷۴ هزار دلاری از رقابت‌ها حذف خواهند شد. زمان برگزاری دیدار‌های روز سوم در ادامه قابل مشاهده است.

براکت پایینی
تيمتيمزمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
Winstrike TeamVGJ.Storm۲۱:۳۰
Vici GamingTeam Secret۰۰:۳۰

براکت بالایی
تيمتيمزمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
PSG.LGDTeam Liquid۳:۳۰
Evil GeniusesOG۶:۳۰


منبع Liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده