نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۳

تریلر گیم پلی بازی The Surge 2 در گیمزکام 2018

کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو در جریان گیمزکام 2018 یک ویدیو کوتاه از گیم‌پلی بازی The Surge 2 منتشر کرد. 

بازی The Surge 2 پس از عملکرد نسبتا مناسب نسخه اول آن معرفی شد و این روز‌ها مراحل ساختش را در استودیو دک 13 پشت سر می‌گذارد و قرار است کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو در سال ۲۰۱۹ آن را برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر کند. حال در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018، سازندگان یک ویدیو کوتاه یک دقیقه‌ای از گیم پلی بازی The Surge 2 منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

تریلر جدید بازی بخشی از محیط آن را نمایش می‌دهد و شاهد شهری هستیم که در اثر اتفاقات نسخه اول آسیب‌هایی دیده است. همچنین تعدادی از دشمنان بازی هم در این تریلر قابل مشاهده هستند. سازندگان در کنار تریلر جدید، توضیحاتی هم ارائه کرده‌اند که به شرح زیر است:

پس از موفقیت‌های نسخه اول The Surge، استودیو دک ۱۳ و کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو با افتخار اولین ویدیو از گیم‌پلی دنباله این بازی را نمایش می‌دهند. این ویدیو محیط بازی را نشان می‌دهد و در آن شاهد جنگلی هستیم که به‌دست انسان‌ها ساخته شده است و Hunter‌ها در آن به‌دنبال یک موجود بسیار ارزشمند هستند. شما باید مراقب تله‌های آن‌ها باشید و از همه مهم‌تر حواس‌تان به نگهبان‌های پارک هم باشد که از کنترل خارج شده‌اند. 

The Surge 2 ویژگی‌هایی را که باعث شدند تا نسخه اول بازی مورد‌ استقبال طرفداران و منتقدین قرار بگیرد حفظ کرده است؛ ویژگی‌هایی چون نبرد‌های سخت و خطرناک که در آن‌ها می‌توانید با ضربه زدن به قسمت‌های مختلفی از بدن و زره دشمن باعث قطع شدن آن شوید. همچنین در این نسخه هم شاهد یک سیستم پیشرفت بسیار کامل برای کاراکتر‌ بازی خواهیم بود که نسبت به نسخه اول پیشرفت هم کرده است. از طرف دیگر The Surge 2 در محیط جدیدی جریان دارد و شاهد شهری ویران‌شده هستیم که در مقایسه با نسخه اول، محیط‌های بزرگ‌تر و طراحی مراحل جاه‌طلبانه‌تری دارد. دک ۱۳ برای ساخت این بازی از موتور ارتقا‌یافته FLEDGE استفاده کرده است که قدرت بالایی دارد و همین امر هم اجازه می‌دهد تا گرافیک زیباتری را در بازی شاهد باشیم. 

اما بدون شک مهم‌ترین بخش The Surge 2، مبارزات آن است؛ جایی که شاهد مبارزاتی تاکتیکی‌تر و خشن‌تر در مقایسه با نسخه قبلی هستیم و سیستم جاخالی دادن یا دفع ضربات دشمن هم به مراتب بهتر شده است. همچنین در این نسخه شاهد بهبود هوش مصنوعی هم خواهید بود و به تنوع به مراتب بالاتری از سلاح و پیشرفت‌ها دسترسی خواهید داشت که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به روش‌های جدید و متنوعی با دشمنان و باس‌ها مبارزه کنید. 

نسخه اول بازی The Surge با اینکه الهاماتی از بازی‌هایی مثل سری سولز گرفته بود، اما حس و حال خاص و منحصر‌به‌فرد خودش را هم داشت و به همین دلیل هم توانست نمره‌های خوبی دریافت کند. زومجی هم در بررسی بازی The Surge به آن نمره ۷ داد که می‌توانید برای آشنایی بیش‌تر با این اثر آن را بخوانید. 

نظرات خود را در مورد تریلر جدید بازی با ما به اشتراک بگذارید. 


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده