نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۷

کمپانی ولو Voice Pack گیب نیوول را برای بازی DOTA 2 معرفی کرد

کمپانی ولو در جریان مسابقات The International 8 از Voice Pack جدیدی با صدای گیب نیوول برای بازی DOTA 2 رونمایی کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی ولو در جریان مسابقات The International 8 به طور غیرمنتظره‌ به معرفی Voice Pack جدیدی با صدای گیب نیوول برای بازی موبا و رایگان DOTA 2 پرداخته است. این ویس پک از طریق Battle Pass بازی DOTA 2 که ۱۰ دلار قیمت دارد، در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. همچنین یک چهارم از درآمد حاصل از فروش بتل پس و محصولات مرتبط با آن نظیر صندوق‌های کالکتور کش به مبلغ جایزه مسابقات The International 8 اضافه می‌شود که در حال حاضر بیشترین مبلغ جایزه جمع‌آوری شده تاریخ ورزش‌های الکترونیک است.

ویس پک در بازی DOTA 2 شامل دو قسمت Announcer و Mega Kill می‌شود که اولی اتفاقاتی مثل از بین رفتن تاورها، کشتن روشان، کشتن کوریر و چند مورد دیگر را گزارش می‌کند و دومی مربوط به گزارش کشته شدن هیروها و اطلاعاتی از این قبیل است. با در دسترس قرار گرفتن این Voice Pack می‌توان انتظار داشت که مبلغ جایزه مسابقات The International 8 به میزان قابل توجهی افزایش یابد؛ چرا که بازیکنان می‌توانند تنها با پرداخت ۱۰ دلار صدای بنیان‌گذار کمپانی Valve را در بازی DOTA 2 بشنوند. کمپانی ولو این خبر را با انتشار ویدیو جدیدی به اشتراک گذاشته است که  این ویدیو چگونگی تهیه ویس پک گیب نیوول را به شکل جذابی به نمایش در می‌آورد و شما می‌توانید این ویدیو را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

مرحله اصلی مسابقات The International 8 از تاریخ ۲۹ مرداد (۲۰ آگوست) آغاز شد و تا ۳ شهریور (۲۵ آگوست) ادامه خواهد داشت و شما می‌توانید تمام اخبار و بررسی نتایج این رویداد را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید. تا به حال مبلغ جایزه جمع‌آوری شده مسابقات The International 8 از مرز ۲۵ میلیون دلار عبور کرده است که همچنان به سیر صعودی خود ادامه می‌دهد. قهرمان این دوره از مسابقات با دریافت بیش از ۱۰.۹ میلیون دلار به خانه باز می‌گردد؛ در حالی که باقی تیم‌ها نیز دست خالی مسابقات را ترک نمی‌کنند و حتی برای تیم‌های قرار گرفته در جایگاه هفدهم و هجدهم نیز بیش از ۶۲ هزار دلار در نظر گرفته شده است.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده