// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۷

برنامه InkyPen برای خواندن کمیک روی نینتندو سوییچ معرفی شد [گیمزکام 2018]

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018، برنامه InkyPen برای نینتندو سوییچ معرفی شد که اجازه خواندن کمیک و رمان روی نینتندو سوییچ را فراهم می‌کند

اگر جزو علاقه‌مندان به خواندن کمیک و رمان‌های مختلف هستید و از طرفی نینتندو سوییچ را خریداری کرده‌اید، از ماه نوامبر می‌توانید کمیک مورد علاقه خود را روی کنسول هیبریدی‌تان مطالعه کنید. طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 برنامه InkyPen برای نینتندو سوییچ معرفی شد که به کاربران اجازه می‌دهد با عضویت در این برنامه کمیک و رمان‌های گرافیکی مورد علاقه خود را مطالعه کنند.

در ادامه گفته شده است که کاربران در روز عرضه این برنامه می‌توانند اکثر کمیک‌های موجود و مرتبط با بازی‌های ویدیویی نظیر کمیک Sonic، کمیک Dark Souls، کمیک Warhammer و کمیک Transformers را مطالعه کنند؛ به عبارتی با عضویت و خرید اشتراک ماهیانه برنامه InkyPen به یک آرشیو ۱۰ هزارتایی از کمیک‌های آمریکایی، کمیک‌های اروپایی و مانگا دسترسی خواهید داشت.

اشتراک ماهیانه برنامه InkyPen هشت دلار است و می‌توانید هم در حالت پورتابل و هم حالت اتصال به داک، کمیک یا سایر موارد مد نظرتان را مطالعه کنید. کمپانی نینتندو سعی دارد به روش‌های مختلفی کاربران را به سمت کنسول هیبریدی خود جذب کند و چندی پیش بود که تعداد زیادی بازی مستقل را معرفی کرد.

نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده