نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵

قهرمان‌های بازی Overwatch پا به دنیای لگو خواهند گذاشت [گیمزکام 2018]

به زودی شاهد عرضه لگوهایی با محوریت شخصیت‌های Overwatch خواهیم بود.

صفحات توییتر کمپانی لگو و بازی Overwatch به صورت هم‌زمان تصویری را نمایش داده‌اند که در آن شاهد حضور شش شخصیت سایه‌مانند از بازی Overwatch با شکل و شمایل لگو هستیم. هر چند توضیحی در مورد این شخصیت‌ها داده نشده، ولی طرفداران بازی از روی سایه آن‌ها را تشخیص داده‌اند و احتمالاً عبارت‌اند از: Widowmaker، Reinhardt، Genji، Soldier 76، Mercy، McCree.

Overwatch Lego

نویسنده DualShocker در مطلبی که راجع به این خبر نوشته، نقدهایی هم به انتخاب این شخصیت‌ها برای ساخت لگو داشته است و این ترکیب را بهترین ترکیب ممکن نمی‌داند و عقیده دارد که تعداد قهرمان‌های کلاس‌هایی مثل تانک و درمانگر (Healer) می‌توانست بیشتر از این‌ها باشد. همچنین اعتقاد دارد که Reinhardt انتخاب خیلی مناسبی برای این کار نیست و می‌شد از شخصیتی مثل Winston استفاده کرد که در ترکیب با Genji شکل و شمایل جالب‌تری به مجموعه می‌داد. یا Soldier 76 را حذف کرده و به جای او Zenyatta را جایگزین کرد که در کنار قابلیت درمانگری، قدرت‌های هجومی خوبی هم دارد.

البته هنوز اطلاعات زیادی از مجموعه لگوی ساخته شده بر اساس اورواچ نداریم و شاید این‌ها تنها بخشی از لگوها باشند. احتمالاً بتوانیم در گیمزکام 2018 منتظر خبرهای بیشتری از این اسباب بازی‌های محبوب باشیم، چون در توییت صفحه Lego  از هشتگ Gamescom 2018 هم استفاده شده است، در حالی که صفحه اورواچ تنها عبارت «به زودی» را به کار برده است.

این تنها همکاری Blizzard Entertainment با شرکت‌های تولیدکننده اسباب بازی نیست و مدتی قبل هم شرکت Nerf که شهرت زیادی در زمینه تولید تفنگ‌های اسباب بازی دارد، خبر از همکاری با بلیزارد برای تولید اسلحه مخصوص Reaper با عنوان Hellfire Shotgun و اسلحه Blaster شخصیت D.Va داده بود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده