نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

احتمال بازگشت دیوید لیچ برای کارگردانی فیلم Deadpool 3

طبق شایعات منتشر شده، دیوید لیچ، کارگردان فیلم Deadpool 2، ممکن است برای کارگردانی دنباله این فیلم نیز بازگردد.

به‌تازگی شاهد انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) بوده‌ایم و حال شخصیت ددپول با بازی رایان رینولدز، قرار است در فیلم X-Force (ایکس-فورس) بازگردد. شخصیت کیبل با بازی جاش برولین و دومینو با بازی زازی بیتز هم قرار است در این فیلم حضور داشته باشند. درو گادرد، کارگردان فیلم The Cabin in the Woods (کلبه‌ای در جنگل)، کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم X-Force را بر عهده دارد. با این حال، هنوز مشخص نیست که این فیلم در نهایت ساخته می‌شود یا پروژه ساخت آن متوقف خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم Deadpool 3 (ددپول ۳) منتشر شده است. 

طبق شایعه و خبری که وب‌سایت GWW منتشر کرده، دیوید لیچ که کارگردانی فیلم Deadpool 2 را بر عهده داشته است، برای کارگردانی قسمت سوم فیلم Deadpool (ددپول) باز خواهد گشت. در واقع به نظر می‌رسد که لیچ در مراحل اولیه مذاکره برای پذیرفتن کارگردانی فیلم Deadpool 3 است که با توجه به عملکرد فیلم در گیشه و رضایت طرفداران، احتمال بازگشت او برای کارگردانی این فیلم بسیار بالا خواهد بود. با این حال، رینولدز پیش از این گفته بود که در حال حاضر تمرکز روی فیلم X-Force است و پس از آن شاهد ساخت و انتشار فیلم Deadpool 3 خواهیم بود.

همچنین لیچ کارگردانی فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) را بر عهده گرفته است که فیلمبرداری و تولید این فیلم به‌زودی آغاز خواهد شد. او همچنین کارگردانی فیلم The Division (دیویژن) و دنباله فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) را نیز بر عهده دارد که ممکن است پروژه‌های بعدی او نیز باشند و بدین ترتیب برنامه کاری بسیار شلوغ او ممکن است بازگشتش برای کارگردانی فیلم Deadpool 3 را کمی مشکل کند. فیلم Deadpool 2 که اکرانش از اواخر ماه اردیبهشت آغاز شده، تاکنون بیش از ۳۱۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۳۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده