// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵

تاریخ انتشار بازی Anno 1800 مشخص شد

بازی Anno 1800 قرار است بازیکنان را به دوران انقلاب صنعتی ببرد و بسیاری از ویژگی‌های موردعلاقه طرفداران را دوباره به این سری بازگرداند.

بازی Anno 1800 جدیدترین نسخه از مجموعه Anno محسوب می‌شود که سال گذشته و در جریان مراسم گیمزکام معرفی شد، اما اطلاعات زیادی در رابطه با آن منتشر نشده بود تا اینکه استودیو بلوبایت درست قبل از آغاز نمایشگاه گیمزکام 2018 با انتشار تریلر و تصاویری جدید از بازی، تاریخ انتشار این اثر را نیز رسما اعلام کرد.

دو نسخه قبلی مجموعه Anno در ارتباط با آینده و جهانی پیشرفته بودند، اما سازندگان این بار تصمیم گرفته‌اند تا بازیکنان را به دوران انقلاب صنعتی ببرند و علاوه بر این بسیاری از ویژگی‌های قدیمی را نیز بازگردانده و سری Anno را به ریشه‌هایش نزدیک‌تر کنند. بازیکنان در این نسخه هم قادر خواهند بود سراغ بخش داستانی بازی بروند یا اینکه حکومت نوپای خود را در بخش سندباکس بازی برپا کنند.

به گفته سازندگان، بسیاری از ویژگی‌های موردعلاقه طرفداران از نسخه‌های گذشته Anno در این نسخه نیز وجود خواهد داشت. از جمله دشمنان با هوش مصنوعی، گیم‌پلی چندکلاسه که به شما اجازه می‌دهد از میان چندین منطقه مختلف محل حکومت خود را مشخص کرده و برای تصاحب دیگر بخش‌ها تلاش کنید، تولید و ایجاد نقشه‌ها بصورت تصادفی، امکان تجارت با خرید و فروش کالا و ویژگی جدیدی به نام Expeditions که به شما اجازه می‌دهد تا گروهی از افراد کاربلد خود را به آمریکای جنوبی ارسال کنید که برای کارخانه‌های شما سوخت تهیه کنند تا فعالیت‌شان کماکان ادامه داشته باشد. چیزی که با واقعیت‌های دوران انقلاب صنعتی نیز تطابق دارد و به لطف سیستم مدیریت نیروی کار در بازی به طبیعی‌تر شدن گیم‌پلی کمک می‌کند.

دانلود از آپارات

تیم سازنده کاملا در تلاش است تا با بهره‌گیری از بازخوردهای مخاطبانش، اثری مطابق میل آنان را تحویل بدهد. پشتیبانی سازندگان پس از عرضه بازی نیز ادامه خواهد داشت و در سال ۲۰۱۹ شاهد انتشار بسته‌ای الحاقی با نام The Anarchist خواهیم بود که اگر نسخه دیلاکس بازی را خریداری کنید این بسته الحاقی را همراه با ساندترک‌ها و آرت‌بوک بازی دریافت خواهید کرد. اگر از طرفداران پروپاقرص بازی هستید، می‌توانید سراغ نسخه Pioneers Edition بروید که علاوه بر موارد گفته شده، یک استیل‌بوک، سه نسخه چاپ‌سنگی و یک نامه در جعبه کالکتور بازی هم نصیب‌تان خواهد شد.

بازی استراتژیک Anno 1800 در تاریخ ۷ اسفند برای پلتفرم کامپیوتر توسط یوبی سافت منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده