// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر بازی Fallout 76 را با محوریت تجهیزات ساخت و ساز [گیمزکام 2018]

جدیدترین تریلر بازی Fallout 76 در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 منتشر شد که کاربران را با تجهیزات جدید آن آشنا می‌کند.

کمپانی بتسدا (Bethesda) در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 تریلر جدیدی از بازی Fallout 76 منتشر کرد. ویدیو منتشر شده که قسمت جدیدی از مجموعه ویدیو‌های A New American Dream است، روی سیستم ساخت و ساز بازی تمرکز دارد. در آن سو موارد دیگری همچون جمع‌آوری منابع و استخراج مواد اولیه کمیاب در این ویدیو مورد بررسی قرار گرفت. همانند ویدیو‌های پیشین این مجموعه، شاهد جلوه‌های کارتونی با کاراکتر‌های همیشگی یعنی والت بوی (Vault Boy) هستیم که به موارد یاد شده اشاره می‌کند.

در مرحله اول شاهد توضیحاتی در مورد سیستم ساخت و ساز بازی بودیم که گویا این تجهیزات به صورت همراه قابل استفاده است و کاربران می‌توانند در هر کجای دنیای این بازی به ساختن آیتم‌های مختلف بپردازند. این آیتم با نام «کارگاه آینده» معرفی شده است که در این راستا کاربران می‌توانند یک «رویای آمریکایی» جدیدی را به‌وجود بیاورند. با اینکه در نسخه‌های پیشین شما در یک نقطه مستقر می‌شدید، اما این تکنولوژی به شما اجازه می‌دهد که «ایستگاه» خود را در هر جای دنیای این بازی جا به جا کنید و حتی آن را ارتقا و گسترده‌تر کنید.

Fallout 76 جدیدترین نسخه از سری بازی‌های نقش‌آفرینی کمپانی بتسدا است که در قالب یک اثر آنلاین و چندنفره در حال توسعه است. ماه مه گذشته این پروژه معرفی شد و به گفته سازندگان فال اوت 76 از نسخه پیشین آن ۴ برابر گسترده‌تر است و محتویات بیشتری را در خود جای داده است.

بازی Fallout 76 در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان ماه)‌ به طور رسمی منتشر می‌شود. پیش از عرضه این بازی، در اکتبر (شهریور یا مهر ماه) سازندگان یک فاز آزمایشی (بتا) برای کسانی که Fallout 76 را پیش‌خرید کرده‌اند در نظر گرفته‌اند. فاز بتای این بازی در مرحله اول برای کاربران ایکس باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد و پس از آن برای پلتفرم‌های دیگر یعنی پلی استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود.

همچنین در جریان این نمایشگاه شاهد معرفی باندل Fallout 76 ایکس باکس وان بودیم که به همراه بازی در تاریخ ۲۳ آبان ماه عرضه می‌شود. باندل یاد شده شامل کنسول ایکس باکس وان ایکس، کنترلر بی‌سیم، بازی فال اوت 76 و یک ماه اشتراک ایکس باکس گیمز پس و ایکس باکس لایو گلد می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Fallout 76 را با محوریت «تجهیزات ساخت و ساز همراه» را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

اخبار و تریلر زیادی تا به امروز از این بازی منتشر شده است که با مراجعه به صحفه اختصاصی آن در زومجی می‌توانید از آنها با خبر شوید. در انتها صفحه نیز می‌توانید نظرات خود را در مورد تریلر جدیدی این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده