// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

شخصی سازی وسایل نقلیه در Battlefield V از زمان عرضه در دسترس نخواهد بود [گیمزکام 2018]

علاوه بر حالت بتل رویال، حالا دایس اعلام کرده است که یکی دیگر از قابلیت‌های بازی Battlefield V هم به دوران پس از عرضه آن موکول خواهد شد.

شخصی‌سازی‌ها در بازی Battlefield V یکی از پیشرفت‌های بزرگ این بازی در قیاس با نسخه قبلی محسوب خواهد شد که امکانات زیادی را برای بازیکن فراهم خواهد کرد. علاوه بر شخصی‌سازی سلاح‌ها و سربازان، شما این امکان را هم دارید که در وسایل نقلیه‌ای مثل تانک یا هواپیماهای جنگی نیز تغییراتی ظاهری را به دلخواه خود اعمال کنید، اما به‌تازگی استودیو دایس اعلام کرده است که شخصی‌سازی وسایل نقلیه از روز انتشار بازی در دسترس نخواهد بود و مدتی بعد از عرضه به بازی افزوده خواهد شد.

این موضوع را دایس طی پستی در ارتباط با تریلر جدید بازی به مناسبت نمایشگاه گیمزکام 2018 اعلام کرد تا حالا علاوه بر حالت بتل رویال، شخصی‌سازی وسایل نقلیه هم به دیگر قابلیت‌های پس از عرضه بازی اضافه شود. علاوه بر این، استودیو DICE در مورد برخی نقشه‌های در دسترس در هنگام انتشار بتلفیلد V نیز اطلاعاتی را منتشر کرد که بر طبق آن، حمله به شهر روتردام در دو نقشه متفاوت با نام‌های Rotterdam و Devastation به تصویر کشیده خواهد شد که به ترتیب این منطقه را قبل و پس از حمله نیروهای آلمانی نشان می‌دهد. همچنین یکی از مراحل بخش کمپین که در شمال آفریقا جریان دارد هم در دو نقشه روایت خواهد شد که یکی از آن‌ها با نام هامادا در تریلر بازی نیز نشان داده شد و فضای کاملا وسیع و پهناوری را برای بازیکنان فراهم خواهد کرد.

بازی Battlefield 5 در تاریخ ۲۷ مهر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. بنابر اطلاعات منتشر شده تاکنون آمار پیش‌فروش‌های بازی چندان رضایت‌بخش نبوده است و با توجه به اینکه این اثر از لحاظ زمانی فاصله کمی با انتشار دو بازی بزرگ دیگر یعنی Call of Duty: Black Ops 4 و Red Dead Redemption 2 خواهد داشت، باید منتظر و بود دید که عملکرد مالی این نسخه از بازی به چه ترتیبی خواهد بود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده