// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۶

سی دی پراجکت رد استودیو جدیدی برای ساخت بازی‌های موبایل خریداری کرد

استودیو سی‌دی پراجکت رد بخش اعظمی از سهام استودیو Spokko را خریداری کرده است؛ استودیویی که قرار است در زمینه ساخت بازی موبایل فعالیت داشته باشد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده مجموعه The Witcher و بازی Cyberpunk 2077، به تازگی اعلام کرده است که بخش بزرگی از سهام استودیو Spokko را خریداری کرده است و این استودیو، قرار است از این پس در زمینه ساخت بازی‌های موبایل برای CD Projekt Red فعالیت داشته باشد.

متاسفانه اعلام نشده است که استودیو Spokko دقیقا در حال توسعه چه بازی‌ای است، اما سی‌دی پراجکت رد اعلام کرده است که برای ساخت این بازی هم‌فکری‌های مشترکی انجام شده است. آدام کیسینسکی، مدیرعامل استودیو سی‌دی پراجکت رد، در جریان یک بیانیه اعلام کرد:

آن‌ها [استودیو Spokko] با یک ایده جذاب و مرتبط با یکی از برندهای ما به سراغ‌مان آمدند و تصمیم گرفتیم روی آن سرمایه گذاری کنیم. ما می‌خواهیم با خلق نوآوری تجارت خود را گسترش دهیم و چشم‌اندازی که توسط استودیو Spokko به ما نشان داده شد، نشان‌دهنده مواردی خلاقانه است. این استودیو جدید تا حد زیادی به صورت مستقل کار خواهد کرد. ما قصد داریم از طریق یک هویت جداگانه و خودمختاری خلاقانه، این چشم‌انداز جدید را در مسیری قرار دهیم که مدت‌ها است اقدامات گروه سی‌دی پراجکت را هدایت کرده است.

در ادامه ماسیج ویس، مدیرعامل استودیو Spokko، در جریان یک بیانیه اعلام کرد:

بازی‌ای که قصد توسعه‌ی آن را داریم جاه‌طلبانه‌تر و عمیق‌تر از ساخته‌های قدیم ما است و قصد داریم موارد جدیدی را در دسترس کاربران قرار بدهیم. این یک چالش بسیار هیجان‌انگیز است.

با تمام این تفاسیر استودیو Spokko در حال استخدام افراد جدیدی در بخش‌های مختلف است و باید ببینیم در آینده این استودیو لهستانی چه بازی‌ای را برای CD Projekt RED توسعه خواهد داد. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آن‌ها به سراغ کدام یک از برندهای استودیو سی‌دی پراجکت رد رفته‌اند؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده