نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

طناز طباطبایی و باران کوثری در فیلم سرکوب حضور خواهند داشت

با تغییر تهیه‌کننده فیلم سرکوب به کارگردانی رضا گوران، پیش تولید این فیلم با حضور طناز طباطبایی و باران کوثری آغاز شده است.

پیش از این شنیده می‌شد که اولین فیلم سینمایی رضا گوران به تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی ساخته شود که به تازگی و با تغییر تهیه کننده، پیش تولید فیلم سینمایی «سرکوب» آغاز شده است. این فیلم هم‌اکنون در مرحله انتخاب بازیگران است و احتمال دارد در پاییز امسال کلید بخورد. براساس جدیدترین اخبار سینمای ایران و طبق شنیده‌ها طناز طباطبایی و باران کوثری برای حضور در این فیلم به تواق رسیده‌اند. تاکنون اطلاعاتی از داستان این فیلم منتشر نشده است.

رضا گوران پیش از این سابقه کارگردانی تئاتر را داشته است. او تاکنون پنج نمایش «شب آوازهایش را می‌خواند»، «می‌خوام بخوابم، «یرما»، «هملت»، و «مرداب روی بام» را روی صحنه برده است. گوران تاکنون سه سیمرغ بلورین از جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای رشته‌های بهترین کارگردانی، بهترین طراحی صحنه و لباس و بهترین نمایشنامه و طراحی صحنه دریافت کرده است.

باران کوثری

طناز طباطبایی نیز که یکی از بازیگران نام‌آشنای سینمای ایران است، تاکنون در فیلم‌هایی چون «رخ دیوانه»، «خشم و هیاهو»، «اراتمند؛ نازنین، بهاره و تینا» و «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» حضور داشته است. باران کوثری نیز که یکی از چهره‌های آشنای بازیگری در ایران است، سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «عصبانی نیستم!»، «لانتوری»، «عرق سرد»، «اسب حیوان نجیبی است» و «شیرین» را دارد.

نظر شما کاربران زومجی درباره حضور احتمالی باران کوثری در این فیلم چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده