// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

بازی Knight Club به‌ زودی رایگان خواهد شد

استودیو Gutter Arcade با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی Knight Club به‌زودی به طور رایگان در دسترس تمامی کاربران پی سی قرار می‌گیرد.

در جریان اخبار بازی مشخص شد که Knight Club، ساخته استودیو گاتر آرکید (Gutter Arcade)، از تاریخ ۳۰ آگوست (۸ شهریور) به طور رایگان در دسترس طرفداران سبک مبارزه‌ای پلتفرمر قرار می‌گیرد. بازی مذکور که پیش‌تر به طور انحصاری برای پلتفرم Humble Trove در دسترس بود، پس از تاریخ یاد شده برای تمامی بازیکنان پی سی در دسترس قرار خواهد گرفت. هامبل ترو در واقعا سرویسی است که کاربران با خریداری کردن اشتراک آن می‌توانند در طول ماه از بازی‌های رایگان این سرویس بهره‌مند شوند.

کاربران برای اینکه بتوانند بازی مذکور را به طور رایگان تجربه و دانلود کنند، باید در وب‌سایت گاتر آرکید مراحل ثبت نام را پشت سر بگذارند. در آن سو اگر قصد دارید که این بازی را با دوستتان تجربه کنید باید آنها نیز در این سایت در فهرست پست الکترونیکی آن قرار بگیرند.

علاوه بر خبر رایگان شدن بازی Knight Club، سازندگان تریلری از بازی نیز منتشر کردند که در صحنه اول کاراکتر بازی Shovel Knight را نشان می‌دهد. سازندگان در این ویدیو تایید می‌کنند که کاراکتر بازی شاول نایت به این بازی راه پیدا نمی‌کند. گویا بسیاری از طرفداران خواهان راه‌یابی این کاراکتر به این بازی هستند، اما از آنجا که روند اضافه کردن این کاراکتر برای استودیو‌ مستقلی همچون گاتر آرکید کاری دشوار است آنها در تریلر یاد شده اعلام کردند که شاول نایت به جمع کاراکتر‌های این بازی ملحق نمی‌شود.

Knight Club یک بازی پلتفرمر، مبارزه‌ای و آنلاین است که در تاریخ ۸ شهریور ماه به طور رایگان برای کاربران پی سی منتشر می‌شود. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید. جدیدترین تریلر این بازی را در ادامه می‌توانید تماشا کنید و در حالی که از ملحق نشدن شاول نایت به این باز اطمینان حاصل می‌کنید در آن سو به گیم پلی آن نگاهی بیندازید.

 دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی مبارزه‌ای و آنلاین با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده