نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۵

تریلر جدید بازی The Division 2 منتشر شد [گیمزکام 2018]

در جریان رویداد گیمزکام 2018، یک تریلر جدید از بازی The Division 2 منتشر و اطلاعاتی جدید از نحوه‌ی پیش خرید آن به اشتراک گذاشته شد.

در جریان همایش گیمزکام 2018، تریلری جدید از بازی The Division 2، جدیدترین اثر استودیو Massive Entertainment، منتشر شد و در کنار آن، اطلاعاتی جدید از نسخه‌های موجود از این بازی برای پیش‌خرید کردن در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

داستان این قسمت از بازی دیویژن به‌جای خیابان‌های برفی نیویورک، در واشنگتن دی سی پساآخرالزمانی روایت می‌شود. در این قسمت ماموران رسته‌ی دیویژن بار دیگر به ماموریتی جدید اعزام می‌شوند و قرار است که از تشکیل شدن حزب‌های مختلف در شهر جلوگیری کنند و به بازسازی پایتخت مرده‌ی آمریکا یاری برسانند.

طی برنامه‌ی Inside Xbox مشخص شد که بازی از همین الان قابل پیش‌خرید است و علاقه‌مندان با انجام این کار، می‌توانند به بتای خصوصی بازی دسترسی داشته باشند. افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند، به یک پکیج ویژه به نام Capitol Defender Pack دسترسی خواهند داشت و دو آیتم مخصوص را در بازی دریافت خواهند کرد؛ یک شاتگان با نام Lullaby و یک لباس Hazmat.

بازی The Division 2 در تاریخ ۲۴ اسفند ماه (۱۵ مارس ۲۰۱۹) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد. سازندگان بازی در همایش گیمزکام 2018 نسخه‌های ویژه‌ی این بازی را معرفی کردند.

دانلود از آپارات

 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده