// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰

باندل اسپشال ادیشن بازی Battlefield V ایکس باکس وان ایکس معرفی شد [گیمزکام 2018]

در جریان برنامه اینساید ایکس باکس و نمایشگاه گیمزکام 2018 باندل اسپشال ادیشن بازی Battlefield V برای ایکس باکس وان ایکس معرفی شد.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده و نمایشگاه گیمزکام 2018، در جریان برنامه اینساید ایکس باکس که حکم یک ویژه برنامه را برای این رویداد داشت، باندل‌های مختلفی از بازی Battlefield V برای کنسول‌های ایکس باکس وان معرفی شدند.

باندل اسپشال ادیشن ایکس باکس وان ایکس بازی Battlefield V، باندل گلد راش نام دارد که حاوی یک کنسول یک ترابایتی Xbox One X طلایی رنگ است. البته رنگ طلایی سطح کامل کنسول را شامل نشده است و سمت چپ به رنگ طلایی روشن است که رفته رفته تیره‌تر می‌شود تا اینکه سمت راست کنسول را رنگ مشکی تشکیل می‌دهد. کنترلر این باندل یک کنترلر ایکس باکس وان ایکس به رنگ خاکستری است و کاربران به عنوان پاداش، بازی Battlefield 1943 را دریافت می‌کنند که در گذشته برای ایکس باکس 360 عرضه شده بود. این بازی از طریق سرویس Backward Compatibility در دسترس است.

همچنین نسخه قرار داده شده در این باندل، نسخه دیلاکس ادیشن بازی Battlefield V است. از دیگر محتویات باندل گلد راش می‌توان به اشتراک یک ماهه سرویس EA Access، اشتراک یک ماهه سرویس Xbox Game Pass و اشتراک ۱۴ روزه ایکس باکس لایو گلد اشاره کرد. نکته‌ی جالب این باندل زیبا، قیمت ۴۹۹ دلاری آن برای کاربران آمریکا است که هم‌اندازه قیمت یک ایکس باکس وان ایکس معمولی است.

باندل گلد راش ایکس باکس وان ایکس

از طرفی نسخه دیلاکس بازی Battlefield V به بازیکنان دسترسی زودهنگام به محتویات بازی اصلی را می‌دهد؛ همچنین شامل پاداش‌های ارزشمندی می‌شود که از میان آن‌ها می‌توان به پنج لباس اختصاصی و Assignmentهای بیشتر برای شروع بازی اشاره کرد. در انتها مشخص شد که باندل‌های ساده‌ای نیز از ایکس باکس وان اس و ایکس باکس وان ایکس برای بازی بتلفیلد V در نظر گرفته شده است که همگی نسخه دیلاکس بازی را دارند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده