نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۴

زمان حدودی انتشار بازی Sable مشخص شد [گیمزکام 2018]

کمپانی Raw Fury که وظیفه انتشار بازی Sable را بر عهده دارد، زمان حدودی انتشار این بازی را در نمایشگاه گیمزکام 2018 تایید و اعلام کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی و در جریان رویداد گیمزکام 2018، زمان انتشار بازی Sable مشخص و اعلام شده است. کمپانی Raw Fury در جریان برنامه اینساید ایکس باکس (Inside Xbox) اعلام کرد که این بازی که در نمایشگاه E3 2018 معرفی شد، قرار است در اواخر سال ۲۰۱۹ منتشر شود، اما جزئیات بیشتری را در این رابطه منتشر نکرد و آن را به آینده موکول کرد. این بازی مستقل که توسط استودیوی بازی‌سازی Shadworks در دست ساخت است، یک بازی جهان باز است که در محیط‌های گرافیکی و هنری آن می‌توانید با وسایل نقلیه مختلف از جمله هاوربایک به گشت و گذار بپردازید. شما در طول بازی ماجراجویی Sable قرار است به مکان‌های تاریخی و کهن و خرابه‌های باستانی بروید و در آن به گشت و گذار بپردازید و عجایب دنیا را کشف کنید.

در بازی Sable از موسیقی سنتی و زیبای ژاپنی نیز استفاده شده که ترکیب آن با محیط بازی، به نظر می‌رسد به زیباتر و و بهتر شدن بازی کمک کرده است. روی اولین تریلر این بازی از آهنگی از Japanese Breakfast استفاده شده است. بازی Sable در کنفرانس پی سی گیمینگ در E3 2018 معرفی شد که در اولین تریلر آن شاهد گشت و گذار شخصیت بازی در یک صحرای بزرگ و محیط‌های مختلف دیگر بودیم. از جمله منابع الهام بازی می‌توان به کتاب‌های گرافیکی Moebius و The Incal اثر ژان ژیرو اشاره کرد. 

بازی Sable قرار است برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود. با این حال، این بازی هنوز برای کنسول پلی استیشن 4 تایید نشده است. بازی Sable اولین بازی استودیوی Shadworks است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده