نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۳

تریلر و تصاویر جدیدی از بازی Close to the Sun منتشر شد [گیمزکام 2018]

استودیو Storm in a Teacup در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 تریلر و تصاویر جدیدی از بازی ترسناک ماجراجویی Close to the Sun منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Storm in a Teacup در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 تصاویر و تریلرهای جدیدی را از بازی Close to the Sun به اشتراک گذاشته است که بخش‌های زیادی از این بازی ترسناک ماجراجویی را نشان می‌دهد.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Close to the Sun اثری در سبک اول شخص ترسناک ماجراجویی است که داستان آن در اواخر قرن نوزدهم روی مجموعه کشتی اسرارآمیزی که توسط نیکولا تسلا به خاطر مقاصد علمی ساخته شده است، جریان دارد. بازیکنان در این بازی در نقش روزنامه‌نگار جوانی با نام رز قرار می‌گیرند که به دنبال خواهرش می‌گردد، اما همانطور که برای اولین بار به این مجموعه عظیم و باشکوه نزدیک می‌شود، به سرعت در می‌یابد که مشکلی وجود دارد.

بازی Close to the Sun که به وسیله موتور بازی‌سازی آنریل انجین 4 توسعه یافته است، در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر و تصاویر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 

دانلود از وب‌سایت آپارات

Close to the Sun


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده