نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۳

جزییات و تریلر کامل بخش The Journey بازی فیفا 19

کمپانی الکترونیک آرتز امروز اعلام کرد که بخش داستانی فیفا 19 قرار است The Journey: Champions نام داشته باشد و در آن، داستان سه بازیکن فوتبال را دنبال خواهیم کرد. 

الکترونیک آرتز چندی پیش تریلری از بخش داستانی بازی فیفا 19 را منتشر کرد و در آن مشخص شد که الکس هانتر قرار است در آخرین قسمت از ماجراجویی‌هایش به باشگاه رئال مادرید بپیوندد. حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، EA یک تریلر داستانی مفصل‌تر از بخش داستانی بازی منتشر و اعلام کرد که این بخش به طور دقیق‌تر The Journey: Champions نام خواهد داشت و جالب اینکه در آن، امکان کنترل سه شخصیت را خواهیم داشت؛ الکس هانتر، دنی ویلیامز و کیم هانتر که هرکدام داستان منحصر‌به‌فرد خودشان را خواهند داشت و از آنجایی که اتفاقات مرتبط با این سه شخصیت به شکلی همزمان در حال رخ دادن هستند، هر زمان که بخواهید می‌توانید بین آن‌ها سوییچ کنید و داستان شخصیتی را که دوست دارید دنبال کنید. 

پیش از اینکه سراغ اطلاعات بیش‌تری از بخش داستانی بازی برویم، پیشنهاد می‌کنم تریلر جدید منتشر‌شده از بخش داستانی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در The Journey: Champions، الکس هانتر پس از بازی کردن در لیگ‌هایی چون انگلیس و آمریکا، به اسپانیا آمده و به باشگاه رئال مادرید اضافه شده است. در طرف دیگر دنی ویلیامز هم پس از دوران نسبتا سختی که پشت سر گذاشته، حال در حال محکم کردن جایگاه خودش در باشگاهش است و در نهایت هم کیم هانتر را داریم که الکس پس از پیوستن به لس آنجلس گلکسی با او آشنا و متوجه شد که وی، دختر پدرش اما از یک مادر دیگر است و به همین دلیل هم به‌نوعی خواهر الکس به‌شمار می‌رود. هدف کیم در جدید‌ترین قسمت از بخش داستانی فیفا حضور در جام جهانی همراه با تیم ملی بانوان آمریکا است. 

الکترونیک آرتز همچنین اعلام کرده که در The Journey: Champions هم با بازیکنان بزرگی دیدار خواهیم داشت که از جمله این بازیکنان می‌توان به نیمار، دیبالا، الکس مورگان و کوین دی‌بروینه اشاره کرد. در نهایت هم اینکه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که لایسنس آن از امسال در اختیار فیفا قرار گرفته است، قرار است در بخش The Journey بازی هم حضور داشته باشد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده