نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹

بهترین حرکات روز اول مرحله اصلی مسابقات The International 8

روز اول مرحله اصلی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 دیشب با برگزاری شش دیدار از براکت بالایی و پایینی پیگیری شد و در این مطلب نگاهی به بهترین حرکات تیم‌ها در این روز خواهیم داشت.

روز گذشته مرحله اصلی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 آغاز شد و پس از برگزاری دیدارهای این روز شاهد جدایی چهار تیم Fnatic ،TnC Predator ،Newbee و VGJ.Thunder از مسابقات و سقوط دو تیم OpTic Gaming و Virtus.Pro به براکت پایینی بودیم. در این روز هیروی Tiny با حضور در ۶ بازی آمار بیشترین هیروی پیک شده و هیروی Enchantress با ۸ بن آمار بیشترین بن را در بین هیرو‌ها دارد. در جایگاه دوم و سوم جدول بیشترین هیرو‌های پیک شده نام هیروهای Necrophos و Bane با حضور در ۴ بازی مشاهده می‌شود و جایگاه دوم و سوم بیشترین هیروهای بن شده نیز به هیروهای Weaver و IO با ۶ بن اختصاص دارد. شما می‌توانید بهترین حرکات تیم‌ها در روز اول مرحله اصلی را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

بهترین حرکات روز اول مرحله اصلی مسابقات | دانلود از وب‌سایت آپارات

تنها پنج روز دیگر تا پایان مرحله اصلی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 زمان باقی مانده است و در این مرحله تیم‌ها برای دستیابی به عنوان قهرمانی در دو براکت بالایی و پایینی به رقابت می‌پردازند. قالب برگزاری دیدارهای باقیمانده منهای دیدار فینال به صورت BO3 است و دیدار فینال مسابقات نیز با فرمت BO5 برگزار خواهد شد.

شما می‌توانید فینال مسابقات The International 8 را با پخش زنده، گزارش فارسی و تحلیل کارشناسان در وب‌سایت زومجی تماشا کنید..


منبع Zoomg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده