نویسنده: علی ولی خانی
// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۵

عرضه بازی Bloodstained: Ritual of the Night تا سال 2019 تاخیر خورد

کوجی ایگاراشی، کارگردان Bloodstained: Ritual of the Night، به تازگی پستی حاوی دو خبر ناامید کننده برای طرفداران این بازی را منتشر کرد.

در تازه‌ترین به‌روز‌رسانی منتشر شده درمورد وضعیت بازی Bloodstained: Ritual of the Night، اخبار ناخوشایندی درباره‌ی این بازی Kickstarter مورد انتظار منتشر شد.

کوجی ایگاراشی، کارگردان Bloodstained، با انتشار پستی در کیک استارتر اعلام کرد که انتشار این بازی رسما به سال ۲۰۱۹ موکول شده است. ایگاراشی اذعان کرد دلیل به‌وجود آمدن این وقفه در انتشار، به دلیل بازخورد نه‌چندان رضایت‌بخشی است که آن‌ها از حامیان این بازی در Kickstarter بعد از تجربه‌ی نسخه‌ی اولیه‌ی بازی گرفته‌اند. به گفته‌ی ایگاراشی تیم سازنده حالا موظف است که کیفیت بازی را بالاتر ببرد و این مسئله به زمانی بیشتر از آنچه قبلا پیش‌بینی کرده بودند، نیاز دارد.

دومین اطلاعیه‌ی مهم عنوان شده در این پست، خبر لغو شدن انتشار Bloodstained: Ritual of the Night برای کنسول پلی استیشن ویتا است. ایگاراشی دلیل صرف نظر کردن از انتشار این بازی روی ویتا را «عمدتا به دلیل برنامه‌ی شرکت سونی برای قطع پشتیبانی از کنسول Vita، پایان دادن به خط تولید نسخه‌ی فیزیکی بازی‌ها و پشتیبانی نکردن از فروشگاه‌های آنلاین و محصولات موجود در آن‌ها» عنوان کرد. این بیانات غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد، اما از آنجایی که Bloodstained: Ritual of the Night بخش قابل توجهی از حمایت‌های کمپین Kickstarter خود را از سوی کسانی که می‌خواستند این بازی را روی Vita تجربه کنند دریافت کرد، باید منتظر موج اعتراضات طرفداران به این تصمیم باشیم.

اگر شما در Kickstarter از این بازی حمایت کردید و ویتا را به عنوان پلتفرم خود برگزیدید، حالا می‌توانید یک پلتفرم جدید را برای دریافت بازی انتخاب کنید یا پول خود را پس بگیرید. منتظر یک ایمیل از سوی Fangamer که در همین رابطه شما را راهنمایی خواهد کرد باشید.

ایگاراشی در پایان پست به خاطر این دو خبر بد از طرفداران عذرخواهی کرد و به آن‌ها اطمینان خاطر داد که در حال حاضر او و تیمش با جدیت و شدت بیشتر در حال کار روی بازی هستند تا محصول نهایی آن چیزی باشد که طرفداران می‌خواهند و انتظار دارند.

انتظار می‌رود که بازی Bloodstained: Ritual of the Night در سال ۲۰۱۹ برای Xbox One ،PS4، کامپیوتر، مک و سوییچ منتشر شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده