نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۰

تاریخ انتشار بازی Ace Combat 7: Skies Unknown مشخص شد [گیمزکام 2018]

در رویداد گیمزکام 2018، با انتشار یک تریلر، مشخص شد که بازی Ace Combat 7: Skies Unknown قرار است در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی) منتشر می‌شود.

همایش گیمزکام 2018 در جریان است و استودیوها و ناشران مختلف، از بازی‌های خود اطلاعاتی جدید منتشر می‌کنند. در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و با انتشار یک تریلر در این رویداد، مشخص شد که بازی Ace Combat 7: Skies Unknown، جدیدترین اثر استودیو باندای نامکو، قرار است در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی) برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود و ۱۲ بهمن (۱ فوریه) هم برای پی‌سی در دسترس قرار بگیرد. 

در این قسمت از مجموعه‌ی Ace Combat، بازیکنان در نقش عضوی از یک جوخه‌ی نظامی که از یک سری خلاف‌کار تشکیل شده، در نبردهای هوایی جذاب بازی شرکت و از آسمان‌ها محافظت خواهند کرد. سبک جدید کنترل هواپیماها به همراه افزوده شدن تعداد بسیار زیادی هواپیمای جنگی به بازی، از موارد قابل توجه این قسمت از مجموعه‌ی Ace Combat است. از نظر کازوتوکی کونو، کارگردان بازی، تیم توسعه‌ی این بازی تمام تلاش خود را کرده است تا اثری درخور مخاطبانش تحویل دهد و با انتشار این اثر، مخاطبان را باری دیگر به سمت اکشن خاص این مجموعه بکشاند. گفتنی است که دو کنترل ویژه‌ی این بازی قرار است در دسترس دارندگان پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار بگیرد.

دانلود از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده