نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۹

تریلر گیمزکام 2018 و اطلاعات جدید از بازی بتل رویال Stormdivers

بازی Stormdivers اثر جدید استودیو Housemarque در سبک بتل رویال خواهد بود.

استودیو Housemarque تریلری از جدیدترین بازی خود Stormdivers منتشر کرده که مخاطبین را بیشتر از قبل در جریان حال و هوای بازی قرار می‌دهد. بازی‌ای که قرار است در سال ۲۰۱۹ برای کامپیوتر منتشر شود و در جریان گیمزکام (Gamescom 2018) اطلاعات جدیدی از آن منتشر شده است.

استورم دایورز یک اثر سوم شخص علمی تخیلی است که در سبک بتل رویال ساخته شده و در آینده‌ای نزدیک اتفاق می‌افتد. زمانی که کره زمین به یک ویرانه‌ تبدیل شده و در نقاط مختلف آن هرج و مرج و آشوب بیداد می‌کند. از مبارزات خونین بین گروه‌های مختلف تا انفجارهای مهیب و البته طوفان عجیبی به نام Nano Storm که هر روز در گوشه و کنار زمین از راه می‌رسد و مناطق زیبا و سرسبز باقی‌مانده را می‌بلعد. استودیو هاوس مارک که مدتی پیش با شعار «آرکید مرده است» از بازی جدید خود رونمایی کرده بود، اکنون اطلاعات بیشتری از این بازی بتل رویال داده و آن را اثری می‌داند که قرار است با گیم‌پلی جذاب و جلوه‌های بصری چشم‌نواز خود روح تازه‌ای به این سبک بدمد. مدیر عامل هاوس مارک، ایلاری کوتینن در مورد استورم دایورز می‌گوید:

استودیوی ما با ساخت استورم دایورز به دوران جدیدی وارد می‌شود و بعد از حدود ۲۰ سال کار روی آثار آرکید، به سراغ چالش‌های جدیدی خواهیم رفت. زمانی کار روی این بازی را شروع کردیم که سبک بتل رویال هنوز به این میزان از محبوبیت نرسیده بود، ولی با وجود تعداد بازی‌های زیاد بتل رویال در این روزها سعی داریم با استورم دایورز اثر سریع و مهیجی را عرضه کنیم که بازیکن‌ها را درگیر خود کرده و با قابلیت‌های متنوع و کلاس‌بندی‌ها و... در کنار جلوه‌های بصری تماشایی که همواره جزو دستاوردهای هاوس مارک بوده، طرفداران زیادی بدست آورد. استورم دایورز چیزی بیشتر از یک بتل رویال معمولی خواهد بود و بعد از انتشار بازی هم آن را به شکل مرتب با محتوای جدید به‌روزرسانی خواهیم کرد. از همه دعوت می‌کنم تریلر بازی را تماشا کنند و منتظر تجربه آن باشند.

دانلود ویدیو از آپارات

داستان بازی به گروهی از سربازهای ویژه و متخصص تحت عنوان Stormdivers مربوط می‌شود که در جزیره متروکه‌ای فرود می‌آیند که در آن آزمایش‌های مخفیانه‌ای با تکنولوژی نانو انجام شده و این آزمایش‌ها باعث شده طوفان مصنوعی عظیمی ایجاد شود که به هیچ چیزی سر راه خود رحم نمی‌کند. این مأموران حرفه‌ای و شجاع در دل طوفان نانو فرود آمده و با خطرات مختلفی مواجه می‌شوند که جان آن‌ها را تهدید می‌کند. در این میان هر کسی که بتواند بهتر از سرعت خود بهره برده و از موانع محیطی هم استفاده لازم را ببرد، پیش از بقیه به تجهیزات و لوت‌های مناسب دسترسی پیدا می‌کند و از آن‌ها سود خواهد برد.

Stormdivers با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 ساخته می‌شود و قرار است با کمک آمازون گیم لیفت و استیم در اختیار علاقمندان بتل رویال قرار گیرد. همچنین سازندگان بازی در آینده بخش‌های جدیدی مثل مأموریت‌های PvE چند نفره، مناطق و کلاس‌های جدید هم به این اثر Battle Royale اضافه می‌کنند.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده