نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۰

بازی Twin Mirror در سه اپیزود منتشر خواهد شد [گیمزکام 2018]

کمپانی باندای نامکو در جریان گیمزکام 2018 اعلام کرد که Twin Mirror قرار است یک بازی ایپزودی باشد و قسمت اول آن اوایل ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. 

استودیو دونت‌ناد در حال حاضر مشغول کار روی چند پروژه است که یکی از آن‌ها، Life is Strange 2 است که بامداد امروز اولین تریلر کامل از آن منتشر شد و بازی دیگر آن‌ها هم Twin Mirror است؛ بازی که پیش از نمایشگاه E3 2018 رسما معرفی شد و حال در گیمزکام 2018 اطلاعات جدیدی از آن ارائه شده است. 

بر این اساس Twin Mirror قرار است یک بازی چند‌قسمتی باشد که در مجموع سه اپیزود خواهد داشت و اولین اپیزود آن هم قرار است در اوایل سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس قرار بگیرد. کمپانی باندای نامکو، ناشر بازی، همچنین جدید‌ترین اطلاعات از داستان و ویژگی‌های بازی را هم به اشتراک گذاشته است. 

بازی Twin Mirror داستانی در مورد شخصیت سم روایت می‌کند؛ شخصیتی که در اصل یک روزنامه‌نگار است و برای دفن کردن یکی از دوستانش که اخیرا فوت کرده به شهر خودش برمی‌گردد. با این حال وی پس از بیدار شدن در اتاق هتلش متوجه پیراهن خونی خودش می‌شود و به یاد نمی‌آورد که چه اتفاقی افتاده است. به همین دلیل هم مجبور است وارد یک جست‌و‌جو برای پیدا کردن حقیقت شود و در این راه تصمیمات مختلفی اتخاذ خواهد کرد که روی داستان بازی تاثیرگذار هستند. 

Twin Mirror

کاراکتر سم همچنین یک قابلیت ویژه هم دارد که قدرت بالای ذهنش است. به این ترتیب که وی در طول سال‌ها فعالیت، توانسته ذهنش را به شکلی آماده کند که بتواند هر زمان که اراده کرد خاطرات گذشته‌اش را بازسازی کند یا حتی سناریو‌های ممکن برای حل معما‌ها را در کنار یکدیگر قرار بدهد. البته این قابلیت از همان ابتدا به شکل بی‌نقصی در دسترس نخواهد بود و باید در طول بازی ذهن سم را برای این منظور تقویت کنید. روند بازی هم به این شکل است که برای پی بردن به حقیقت و حل معما‌ها، باید سرنخ‌های مختلف را پیدا کنید و در کنار یکدیگر قرار بدهید و به لطف این قابلیت ویژه سم به نتیجه برسانید. 

البته سم جدا از قابلیت بالایی ذهنی‌اش که در بازی Mind Palace نام‌گذاری شده است، یک ویژگی دیگر هم دارد که در بازی به آن The Double گفته می‌شود. این ویژگی در اصل یک صدای درونی در ذهن سم است و بدین ترتیب کار می‌کند که انگار یک شخص دیگر در ذهن او وجود دارد که نظرات مختلفی را در ماجراجویی‌های وی ارائه می‌کند. اما آیا این صدا قصد کمک به سم را دارید یا نه فقط به دنبال گمراه کردن او است؟ این مورد چیزی است که در طول بازی باید به آن پی ببرید و حقیقت این صدا را کشف کنید. 

همچنین جدا از اطلاعات ارائه‌شده، فابریس کامبونه، تهیه‌کننده ارشد بازی Twin Mirror، اعلام کرده که در گیمزکام 2018 از این ویژگی‌های خاص سم رونمایی خواهد شد و احتمالا شاهد انتشار تریلر یا اطلاعات دقیق‌تری در این مورد خواهیم بود. نظرات خود را در مورد اطلاعات ارائه‌شده از بازی با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده