// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۵

تیزر برنامه Inside Xbox با محوریت Devil May Cry 5 و Forza Horizon 4

در جریان جدیدترین قسمت از برنامه Inside Xbox که به مناسبت نمایشگاه گیمزکام 2018 پخش می‌شود، حاوی اطلاعاتی از بازی‌های پیش روی نظیر Forza Horizon 4 و Devil May Cry 5 خواهد بود.

با توجه به اخبار بازی، یک تیزر از جدیدترین قسمت از برنامه اینساید ایکس باکس منتشر شده است که در جریان این تیزر شاهد بازی‌های پیش رو هستیم. قسمت جدید برنامه ایکس باکس اینساید امروز عصر ساعت ۷ بعد از ظهر (به وقت ایران) پخش می‌شود که به مناسب نمایشگاه گیمزکام 2018 است.

قرار است در لایو استریم مایکروسافت و برنامه Inside Xbox اطلاعاتی از بازی‌های پیش رو و بازی‌های گذشته ایکس باکس منتشر شود. از بازی‌های موجود در این قسمت از برنامه اینساید ایکس باکس می‌توان به بازی Devil May Cry 5، بازی Forza Horizon 4، بازی Metro Exodus، بازی Shadow of the Tomb Raider، بازی State of Decay 2، بازی Fallout 76 و بازی The Divison 2 اشاره کرد.

تمامی بازی‌های به نمایش درآمده در تیزر اینساید ایکس باکس، در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 قابل بازی خواهند بود. همچنین به نظر می‌رسد لیست بازی‌های این ماه سرویس Xbox Game Pass نیز منتشر شود و شاهد اضافه شدن بازی‌های جدیدی به این لیست ۱۰۰ تایی باشیم. در ادامه می‌توانید تیزر جدیدترین قسمت Inside Xbox که به مناسبت گیمزکام ۲۰۱۸ پخش می‌شود را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده