نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱

فیلم سینمایی لاتاری به شبکه نمایش خانگی آمد

فیلم سینمایی «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

فیلم سینمایی لاتاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی سید محمود رضوی برای اولین بار در جشنواره فجر به نمایش درآمد. این فیلم از همان اکران اولیه حاشیه‌های مختلفی را به دنبال خود داشت. لاتاری پس از اکران در نوروز ۹۷ با واکنش‌های مختلفی از سوی بینندگان و منتقدان مواجه شد. این فیلم اما به‌عنوان یک درام با درآمدی پانزده میلیارد تومانی، یکی از فیلم‌های پرفروش سال محسوب می‌شود. لاتاری داستان رابطه‌ی عاشقانه یک زوج ایرانی را با پرداختن به موضوع قاچاق دختران روایت می‌کند. محسن ظهرابی، منتقد زومجی در نگاهی به فیلم لاتاری درباره این فیلم می‌نویسد:

در فیلم ایستاده در غبار (فیلم اول مهدویان) یک مشکل اساسی سایه‌اش در تمام مدت فیلم روی روایت افتاده است. فایل صوتی از اطرافیان شهید متوسلیان باند صوتی فیلم است و مخاطب از هر ماجرایی که برای متوسلیان اتفاق افتاده است یک روایت صوتی و یک روایت تصویری به چشمش می‌خورد. نکته آنجا است که هنگام تماشای روایت دوم (تصاویر) مخاطب از پیش همه اطلاعات را دریافت کرده و تعلیق کاملاً در فیلم از بین می‌رود. این مشکل به طور عمده و گسترده درباره ساختار کلی لاتاری وجود دارد.

فیلم لاتاری

در فیلم لاتاری بازیگرانی مانند هادی حجازی فر، ساعد سهیلی، زیبا کرمعلی، جواد عزتی، حمید فرخ نژاد، امیرحسین هاشمی و نادر سلیمانی حضور دارند. محمدحسین مهدویان، کارگردان این فیلم پیش از این فیلم‌های «ایستاده در غبار» و «ماجرای نیمروز» را ساخته است. او همچنین اکنون در حال ساخت فیلم «ماجرای نیمروز: رد خون» است. شما در زیر می‌توانید تیزر فیلم سینمایی لاتاری را ببینید.

دانلود از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده